تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دهقان: عباسی گفت انتخابات فدراسیون فوتبال در اولین فرصت برگزار می‌شود
علیرضا دهقان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص اینکه کفاشیان اعلام کرده انتخابات فدراسیون فوتبال به جاری امسال در فروردین یا اردیبهشت 91 برگزار می شود اظهار داشت: با توجه اینکه فوتبال رشته حساسی است و نمی خواهیم بگویند سیاسیون به فوتبال وارد شده اند و برای آن تصمیم گیری می کنند نمی خواهیم به طور مستقیم به این مسئله ورود کنیم.

وی افزود: هفته گذشته وزیر ورزش را به کمیسیون مجلس دعوت کردیم و چند سؤال در خصوص موارد مختلف از جمله تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال پرسیدیم که ایشان در جواب گفت باید از سه ماه قبل کاندیداها ثبت نام می کردند و در اولین فرصت انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

دهقان در پاسخ به این سؤال که این تعویق و این بهانه که نامزدهای فدراسیون باید از سه ماه قبل ثبت نام می کردند عجیب نیست، گفت: نمی خواهیم پیش قضاوت کنیم. منتظر هستیم تصمیم وزارت ورزش گرفته شود. ما ابهامات را با وزیر ورزش در میان گذاشتیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص جلسه مشترکی که قرار است بین نمایندگان مجلس و اهالی فوتبال برای حل کمک مالی به باشگاه ها برگزار شود، تصریح کرد: قانونی که مجلس در این خصوص در نظر گرفته کاملا ساده است و فرمول ساده ای دارد که حتی برخی باشگاه ها هم آن را طی کرده و اکنون مشکل شان حل شده است.

وی تاکید کرد: اعلام کردیم کمک به ورزش حرفه ای ممنوع است اما کمک به زیر ساخت ها و ورزش قهرمانی از طریق وام های بلاعوض و طروق دیگر امکان دارد. وزارت ورزش هم می تواند بر اساس ادله ای که دارد بگوید مثلا فلان باشگاه ویژگی های حرفه ای ندارد اما از ترس دیوان محاسبات این مسئله را مطرح نمی کنند در حالی که با جلسه گذاشتن و توضیح دادن مسائل، این موارد حل می شود. برای برگزاری جلسه منتظر مشخص شدن بودجه هستیم و قرار است در همین رابطه در این هفته با آقای لاریجانی صحبت کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایذه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
0
0
به دهقان بگویید چهار سال پیش مردم ایذه امیدوار بودند که دهقان فداکار برای نجات ایذه از محرومیت آمده ولی بعد چهارسال به این نیجه رسیدند که چوپان... را انتخاب کرده اند .آقای دهقان فدراسیون فوتبال به شما و مردم ایذه چه ربطی دارد بیا مردم بیکار شهرت را دریاب کاری برای رفع بی کاری جوانان بکن حالا کفاشیان می خواد هر کسی دیگر آیا به آقای رییس جمهور یکبار گفتی ایذه محروم وجوانانش را دریاب.
:
:
:
آخرین اخبار