تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آئین وداع با شهید طرفی شهابی در حرم دانیال نبی
آئین وداع با پیکر مطهر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، از جانبازان قطع نخاع و ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در حرم حضرت دانیال نبی در شوش برگزار شد.

شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، از جانبازان قطع نخاع و 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس شوش دانیال

آئین وداع با پیکر مطهر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، از جانبازان قطع نخاع و ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در حرم حضرت دانیال نبی در شوش برگزار شد.
 
در این برنامه معنوی که در شامگاه نیمه شعبان در حرم حضرت دانیال نبی در شوش برگزار شد جمع زیادی از اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان، خانواده‌های شهدا و مردم شهرهای مختلف خوزستان حضور داشتند و با فرزند دلیر خود وداع کردند.
 
در این آیین دوستان و همرزمان شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی تابوت این شهید را در آغوش گرفتند و با آخرین بار با دوست و همرزم خود وداع کردند.
 
آیین وداع با شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا و عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران در اهواز برگزار شد.
 
در این آیین پس از برگزاری وداع آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بر پیکر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی نماز اقامه کرد.
 
پس از این پیکر مطهر این جانباز شهید راهی شوش شد که در طول مسیر نیز مورد استقبال مردم مناطقی همچون سید عباس، الوان و شاوور نیز با حضور در مسیر کاروان حامل شهید طرفی شهابی از او استقبال کردند.
 
همچنین پیکر مطهر و پاک شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولان محلی وارد شوش دانیال شد و مورد استقبال قرار گرفت.
 
قرار است پیکر مطهر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، از جانبازان قطع نخاع و 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس امروز در شوش تشییع شود و در گلزار شهدای این شهر آرام بگیرد.
 
این شهید والامقام که جانباز 70 درصد و قطع نخاعی است در بیستم مهر ماه سال 1340 هجری خورشیدی دیده به جهان گشود و در هفتم خرداد ماه سال 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به گردن قطع نخاع شد.
 
جانباز شهید اسماعیل شهابی طرفی از حدود یک ماه پیش به دلیل عوارض مجروحیت در بیمارستان مهر اهواز بستری شد که در روزهای گذشته جمعی از مسئولان استانی از جمله فرج الله خبیر سرپرست استانداری خوزستان، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران، اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رضا نجاتی فرماندار شوش از وی عیادت کردند.
 
شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی بیش از این دوری یاران شهیدش را تاب نیاورد و در روز جمعه 31 اردیبهشت ماه سال 1395 هجری خورشیدی برابر با سیزدهم شعبان سال 1437 هجری قمری بال در بال ملائک آسمانی شد و به جمع شهدای اسلام پیوست.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار