تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان منصوب شد
استاندار خوزستان در حکمی غلامرضا اخوان صباغ را به عنوان مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه و بحران استانداری منصوب کرد.

به گزارش مهر، سیدجعفر حجازی در این حکم ابراز امیدواری کرد که مدیرکل جدید بحران استانداری با استعانت از ذات اقدس الهی و بهره گیری از تمامی ظرفیتها و استفاده از نیروهای لایق و دلسوز و کارآمد در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشد.
غلامرضا اخوان صباغ که پیش از این فرماندار شهرستان دزفول بود به درخواست خود خواستار ادامه فعالیت در شهرستان اهواز شد و بدین صورت وی با جدایی از فرمانداری دزفول به شهرستان اهوار و مدیریت حوادث غیرمترقبه که به علت گرد و غبار چند سال اخیر یکی از پرچالش ترین ادارات استانداری خوزستان به شمار می رود نقل مکان کرد.

علیرضا دشتی که قبل از این سرپرست مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه را بر عهده داشت حدود یک سال قبل بعد از انتقال شاپور رستمی به اداره کل شهری استانداری خوزستان این سمت را اداره کرد.

هنوز جانشینی برای غلامرضا اخوان صباغ در پست فرمانداری دزفول تعیین نشده و احتمالا این فرمانداری تا تعیین فرماندار جدید به صورت سرپرستی اداره می شود تا سرنوشت این شهر بزرگ استان خوزستان همانند دومین شهر بزرگ این استان یعنی آبادان به صورت سرپرستی اداره شود.

از چهار ماه پیش حمید قناعتی به عنوان سرپرست فرمانداری آبادان جانشین سیدخلف موسوی که هم اکنون رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان است، شد.
:
:
:
آخرین اخبار