تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبرسانی به 6 منطقه عشایری دزفول
رییس اداره امور عشایر شهرستان دزفول از آبرسانی به 6 منطقه عشایری بخش سردشت خبر داد
رییس اداره امور عشایر شهرستان دزفول از آبرسانی به 6 منطقه عشایری بخش سردشت خبر داد.


محسن پورفرخی روز دوشنبه افزود:آبرسانی به مناطق عشایری غریب آباد، گرد بیشه ، توه مدد ، انبارگه ، یک گاوی و تاف زرین با همکاری اداره امور عشایر شهرستان دزفول در بخش سردشت انجام شد و اهالی این مناطق عشایری از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی افزود:جمعیت این مناطق عشایری 40 خانوار می باشد که پیش از این برای تامین آب آشامیدنی مجبور به طی مسافتی برای حمل آب بودند که با اجرای این طرح آبرسانی مشکل آنها رفع شد.

پورفرخی تامین آب شرب سالم و بهداشتی را یکی از رسالت های اصلی اداره امور عشایر دانست و گفت:این طرح آبرسانی شامل بهسازی 6 چشمه ، لوله کشی فلزی گالوانیزه و احداث منبع سنگ و سیمانی می باشد.

رییس اداره امور عشایر شهرستان دزفول اظهار کرد:در بازدیدی که با حضور بخشدار سردشت دزفول از این مناطق انجام شد مشکلات این مناطق عشایری بررسی شد.

جمعیت عشایری دزفول چهار هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر می باشند.

بخشدار سردشت دزفول نیز گفت:عملیات آبرسانی به این مناطق عشایری توسط اداره امور عشایر دزفول انجام شده و در بازدیدی که انجام شد وضعیت میزان آبدهی چشمه و ظرفیت مخازن این مناطق بررسی شد.

مسعود سخایی جمعیت این مناطق عشایری را 300 نفر اعلام کرد و افزود:با توجه به بارندگی های اخیر در شهرستان دزفول دبی چشمه های این مناطق در حد مطلوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار