تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی مطهری:
نمایندگان می‌گویند بانوان باید جایگاه اختصاصی در ورزشگاه‌ها داشته باشند
اصلا بحث استیضاح را دنبال نمی کنیم و تنها یک سئوال از وزیر ورزش دارم. البته شنیدم 5 نماینده دیگر هم سئوالاتی داشتند که این سئوال ها پس گرفته شده. پرسشم از آقای وزیر این است که چرا در روز بازی والیبال ایران و چین ، خانم ها و آقایان در کنار هم و به صورت مختلط در ورزشگاه حضور داشتند؟ اینکه مجوزهای لازم درباره این حضور را چه ارگانی صادر کرده . به هر حال صحنه هایی آن روز در ورزشگاه آزادی رخ داده که منطبق با آرمان های ما نیست. حتی بخش هایی از این تصاویر از تلویزیون پخش شده . ایشان باید در این زمینه به ما توضیح بدهند
علی مطهری می‌گوید فعلا تنها به دنبال شنیدن جوابی قانع کننده از وزیر ورزش درباره بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست.

نماینده مردم تهران در گفت و گویی با خبرآنلاین درباره شایعه تلاشش برای جمع امضا و طرح استیضاح وزیر ورزش توضیح داد و گفت:« اصلا بحث استیضاح را دنبال نمی کنیم و تنها یک سئوال از وزیر ورزش دارم. البته شنیدم 5 نماینده دیگر هم سئوالاتی داشتند که این سئوال ها پس گرفته شده. پرسشم از آقای وزیر این است که چرا در روز بازی والیبال ایران و چین ، خانم ها و آقایان در کنار هم و به صورت مختلط در ورزشگاه حضور داشتند؟ اینکه مجوزهای لازم درباره این حضور را چه ارگانی صادر کرده . به هر حال صحنه هایی آن روز در ورزشگاه آزادی رخ داده که منطبق با آرمان های ما نیست. حتی بخش هایی از این تصاویر از تلویزیون پخش شده . ایشان باید در این زمینه به ما توضیح بدهند و امیدوارم دلایل شان قانع کننده باشند و بحث به صحن علنی مجلس کشیده نشود.»
او در پاسخ به این سئوال که آیا مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هاست ؟ گفت:« راستش من با اینکه حضور مختلط بانوان و آقایان را شاهد باشیم مخالف هستم و فکر می کنم غیر از من ، همه مسئولان هم با چنین اتفاقی مخالف باشند ، حالا بحث اینکه یک جایگاه ویژه برای حضور بانوان در نظر گرفته شده باشد ، متفاوت است اما در این مورد من می خواهم پاسخ وزیر را درباره اتفاقی که رخ داده بپرسم و امیدوارم پاسخ شان ، قانعم کند.»
مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس درباره بحث نزدیک شدن « جریان های انحرافی به ورزش» هم حساسیت دارد گفت:« خیلی از نمایندگان درباره این موضوع حساس هستند و مسئله ورزش و تغییراتش را به دقت زیر نظر گرفته اند. این موضوع نیاز به بررسی های بیشتری دارد و هنوز در این زمینه به قطعیت دست نیافته اند. که اگر به چنین برداشتی با دلیل و مدرک برسند ، حتما واکنش نشان خواهند داد.»
برچسب ها: علی مطهری
:
:
:
آخرین اخبار