تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار صفوی :پایداری مردم ایران ؛ الگوی مردم سوریه و عراق
گوش به فرمان رهبر بودن ، انسجام و وحدت ملت ، دولت و قوای سه گانه ، مدیریت وبرنامه ریزی ، شناسایی و اولویت بندی و نوآوری و خلاقیت از اصول کشورمان در دوران دفاع مقدس بود که می تواند الگویی مناسب در اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.
سردار سرلشگر پاسدار سید رحیم صفوی در مراسم گرامی داشت روز پایداری و مقاومت  ، روز دزفول که دیشب در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار شد افزود : مردم خوزستان و دزفول در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و پایداری حسرت بر دل دشمنان اسلام و ملت ایران گذاشتند و پایداری مردم دزفول فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس 500 هزار نفر شهید و جانباز شدند اظهارداشت : دو سوم این عزیزان در سرزمین خوزستان شهید و جانباز شدند 

دستیار و مشاور ارشد فرمانده ی کل قوا ادامه داد  : گوش به فرمان رهبر بودن ، انسجام و وحدت ملت ، دولت و قوای سه گانه ، مدیریت وبرنامه ریزی ، شناسایی و اولویت بندی و  نوآوری و خلاقیت از اصول کشورمان در دوران دفاع مقدس بود که می تواند الگویی مناسب در اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.

سردار سرلشگر پاسدار صفوی با بیان اینکه ملت ایران ملتی هوشمند ، متمدن  ، با فرهنگ و شجاع هستند گفت : باید با اعتماد به چنین ملتی  و اعتماد نکردن به خارج از کشور و با استفاده  از توان و ظرفیت داخلی کشورمان در راه اعتلا و پیشرفت کشور گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه  رهبر ما یک رهبر حکیم ، مهربان ، متدین و مدیر است و در بین رهبران کشورهای اسلامی و جهان بی نظیر است ادامه داد : سلام رهبر عزیزمان را به شما مردم دزفول ، خوزستان و دیگر شهرهای استان  همچون  سوسنگرد ، بستان ، خرمشهر را می رسانم.

در این مراسم حاج صادق آهنگران با مدیحه سرایی یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

اجرای نمایش ، برپایی نمایشگاه عکس ،  پوسترو کتاب  از حماسه آفرینی مردم دزفول در دوران دفاع مقدس و صنایع دستی این شهرستان  از دیگر برنامه این مراسم بود./ صدا و سیما
:
:
:
آخرین اخبار