تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سنگنورد خوزستانی: فکر نمی‎کردم نایب‎قهرمان مسابقات بین‎المللی شوم
سنگنورد خوزستانی تیم‎ملی ایران گفت: تصور نمی‎کردم بتوانم در مسابقات بین‎المللی هند در بین 55 ورزشکار سراسر دنیا عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کنم
سنگنورد خوزستانی تیم‎ملی ایران  گفت: تصور نمی‎کردم بتوانم در مسابقات بین‎المللی هند در بین 55 ورزشکار سراسر دنیا عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کنم.

سنگنورد خوزستانی: فکر نمی‎کردم نایب‎قهرمان مسابقات بین‎المللی شوم

سیدرضا چاشی در خصوص سطح مسابقات بین‌المللی هند و نایب‌قهرمانی‎اش در این رقابت‎ها، اظهارکرد: سطح این مسابقات کمی نسبت به رقابت‎های اصلی جام‎جهانی پایین‎تر بود، چرا که تعداد رقبا کمتر بود؛ با وجود این، سطح رقابت‎ها از ایران بسیار بالاتر بود و به شکل و شیوه جهانی برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم کانادا نیز که یکی از تیم‎های مطرح جهان است در رقابت‎ها حاضر بود ولی با نفرات اصلی شرکت نکرده بود.

نایب قهرمان این مسابقات با تاکید بر این که سطح رقابت‎ها به لحاظ کیفیت برگزاری به هیچ وجه با ایران قابل مقایسه نبود افزود: شکل و شیوه برگزاری رقابت‎ها بسیار سنگین و سخت بود.

وی با اشاره به طراحی مسیر این رقابت‎ها نیز عنوان کرد: از بهترین گیره‎های جهانی در طراحی مسیر این مسابقات استفاده شده بود و در مجموع همه چیز هم‎سطح مسابقات جهانی بود و تنها تعداد پایین‎تر رقبا سطح مسابقات را کمی پایین آورده بود وگرنه به لحاظ امکانات همه چیز درسطح عالی بود.

چاشی با بیان این‎که تصور نمی‎کردم در بین 55 سنگنورد از سراسر جهان عنوان نایب‎قهرمانی مسابقات را کسب کنم، گفت: با وجود خسرو هاشم‎زاده که سابقه زیادی در تیم‎ملی دارد و قهرمان کشور نیز است و بسیار نیز قوی‎تر از من می‎باشد انتظار داشتم او بهتر از من نتیجه بگیرد، ولی من دوم شدم و او عنوان سوم را کسب کرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت حریفانش در این مسابقات نیز تصریح کرد: در بین حریفانم، کانادایی‎ها حریفان بسیار سختی برایم بودند و دو تن از آن‎ها نیز چهارم و پنجم شدند؛ این در حالی است که خودم در فینال حس می‎کردم که آن‎ها سکوهای برتر را می‎گیرند چرا که خیلی آماده بودند و به قول معروف یک سر و گردن از ما بالاتر بودند ولی خدا کمک کرد و نایب قهرمان شدم؛ آن هم در شرایطی که با اختلاف ناچیزی مقام اول را از دست دادم.

رقابت های سنگنوردی بین المللی هندوستان حدود 10 روز پیش در دهلی‎نو برگزار شد که سیدرضا چاشی موفق شد پس از اریک ستنا از کانادا بر سکوی دوم قرار گیرد و مدال نقره مسابقات را از آن خود کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار