تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:
اعضای کانون پرورش فکری سفیران ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌ زیست شوند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری می‌توانند سفیران ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌ زیست استان در خانواده‌ها و جامعه باشند
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری می‌توانند سفیران ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌ زیست استان در خانواده‌ها و جامعه باشند.

اعضای کانون پرورش فکری سفیران ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌ زیست شوند

به گزارش خوزنیوز؛ پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان و مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان بر مشارکت و توسعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای حفاظت از محیط‌ زیست استان تأکید شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این نشست اظهار کرد: کانون آمادگی دارد تا با همکاری اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان خوزستان برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی را در راستای توسعه دانش کودکان و نوجوانان پیرامون محیط‌ زیست استان و فرهنگ‌سازی حفاظت از موهبت الهی اجرا کند.

غلامرضا شنبدی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن 58 مرکز ثابت، سیار و پستی در شهرهای مختلف استان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای بچه‌های هفت تا 17 سال اجرا می‌کند خاطرنشان کرد: اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری می‌توانند سفیران ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌ زیست استان در خانواده‌ها و جامعه باشند.

وی با تأکید بر آمادگی کانون برای انعقاد تفاهم‌نامه با این اداره کل در راستای فرهنگ‌سازی برای حفاظت از محیط‌ زیست استان یادآور شد: بدون شک همکاری کانون و این اداره کل می‌تواند عاملی اثرگذار در ترویج فرهنگ آشنایی با محیط‌ زیست و روش‌های حفظ آن باشد.

در ادامه این نشست مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان گفت: تنوع برنامه‌های آموزشی و تربیتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فرصتی مناسب برای انتقال دانش زیست‌محیطی به کودکان است.

احمدرضا لاهیجان‌زاده افزود: اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان آمادگی دارد تا در زمینه تجهیز کتابخانه‌های استان به کتاب‌های زیست‌محیطی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل محیط‌ زیست استان می‌تواند در سایر زمینه‌ها با انجام مطالعات کارشناسی از همه ظرفیت‌های خود در مراکز کانون استفاده کند تأکید کرد: در این خصوص می‌توان با تنظیم تفاهمنامه در راستای معرفی مناطق، آشنایی مربیان، کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های محیط‌زیست، برنامه‌های بازدید از مناطق و دیدن حیات‌وحش، به‌صورت برنامه‌ای مدون برای تمام سال اقدام شود.

در این نشست از سوی مدیرکل محیط‌زیست استان خوزستان تابلوی گوزن زرد ایرانی به‌عنوان یکی از نمادهای حیات‌وحش استان به مدیرکل کانون خوزستان اهدا شد.
:
:
:
آخرین اخبار