تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
جابجائی مدیران باید با هماهنگی صورت گیرد
مدیران استانی برای جابجائی مدیران شهرستانی باید با این فرمانداری هماهنگ کنند تا در ادامه کار مشکلی پیش نیاید
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: مدیران استانی برای جابجائی مدیران شهرستانی باید با این فرمانداری هماهنگ کنند تا در ادامه کار مشکلی پیش نیاید.

حمید رضا گودرزی روز شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی با انتقاد از معرفی مدیر جدید جهاد کشاورزی این شهرستان بدون هماهنگی قبلی افزود: حوزه کشاورزی استان بسیار مشکل دارد و مدیران آن به جای حل آن مشکلات اقدام به جابجائی مدیران شهرستانی خود می کنند.

فرماندار اندیمشک در ادامه با اشاره به لزوم تلاش دستگاههای عضو شورای سلامت گفت:تلاش های مدیران در این حوزه باید بیشتر شود و در خصوص جمع آوری نخاله های ساختمانی برنامه ریزی جدی تر داشته باشند.

احمد مجیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک هم با تشریح عملکرد حوزه سلامت گفت:شکستگی های شبکه آب در مرکز شهر و طولانی شدن زمان اصلاح آن تهدید سلامتی مردم است که انتظار می رود در کنار عملکرد خوب آبفا مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پرونده راه آهن زاگرس به دلیل سهل انگاری در اجرای مصوبه مربوط به سالم سازی آب شرب ایستگاه تله زنگ روند قضایی را طی می کند که با توجه به تعهد آنان برای اجرای این مصوبه رضایت قضایی داده شد.

در این جلسه مدیران آبفای روستایی و شهری گزارش عملکر خود را ارائه دادند.

پیگیری مشکلات قصابی ها، کشتارگاه دام و تشدید نظارت بهداشتی محور این جلسه بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار