تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نیمه اول امسال صورت می گیرد؛
کلنگ‌زنی خوابگاه جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان
معاون دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اخذ مجوز ساخت یک خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 400 نفر در این دانشکده خبر داد و گفت: این خوابگاه با اعتبار 9 میلیارد تومان در 6 ماهه اول امسال کلنگ‌زنی خواهد شد
معاون دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اخذ مجوز ساخت یک خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 400 نفر در این دانشکده خبر داد و گفت: این خوابگاه با اعتبار 9 میلیارد تومان در 6 ماهه اول امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

دکتر محمد محبوبی با اشاره به این‌که مطابق برنامه وزارت بهداشت 20 خوابگاه دانشجویی در سراسر کشور بر اساس استانداردهای وزارت ساخته می‌شود، اظهار کرد: بر این اساس مجوز ساخت یک خوابگاه با ظرفیت 400 نفر در آبادان اخذ شده است.
 
وی افزود: اعتبارات اختصاص یافته به این طرح 9 میلیارد تومان است که از سه بخش منابع وزارتی، دستگاهی و استانی تأمین شده است. این خوابگاه قرار است 9 ماه پس از کلنگ‌زنی به بهره‌برداری برسد؛ امیدواریم این پروژه در 6 ماهه اول امسال کلید بخورد.

معاون دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان این‌که تاکنون به تمام دانشجویان متقاضی خوابگاه در این دانشکده خوابگاه ارائه شده است، تصریح کرد: 70 درصد دانشجویان دانشکده در خوابگاه‌ها ساکن هستند.

محبوبی در خصوص امکانات خوابگاه‌های این دانشکده، اظهار کرد: به‌طور کلی دانشجویان دانشکده در سه خوابگاه با ظرفیت‌های 204، 118، 336 نفری اسکان دارند که هر سه خوابگاه از اینترنت پرسرعت و شرایط رفاهی خوبی برخوردار هستند، به‌طوری‌که در نظرسنجی از دانشجویان در سال گذشته، میزان رضایت از این خوابگاه‌ها بیش از 70 درصد اعلام شد؛ همچنین رضایت دانشجویان از کیفیت غذای دانشکده حدود 98 درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 96 - 95 به علت آن‌که تعداد دانشجویان دانشکده تقریباً دو برابر خواهد شد، ممکن است برای تخصیص خوابگاه محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود و برای مثال به دانشحویان بومی خوابگاه تعلق نگیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار