تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور رئیس امور بهره وری شرکت نفت ایران تشکیل شد؛
نشست تخصصی تحول اداری شرکت ملی حفاری
لازم است حداقل هر ماه یکبار با حضور مدیران ارشد نفت جلسات مشترک در زمینه بهره وری و تحول اداری برگزار شود. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: هم افزایی و خرد جمعی موجب پیشرفت روز افزون برنامه‌ها و دستیابی به اهداف پیش بینی شده و کلان سازمان خواهد شد.
 
نشست تخصصی تحول اداری و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران با حضور دکتر کامبیز باغبان رئیس امور بهره وری، تحول اداری و کار آفرینی شرکت ملی نفت ایران و کارشناسان این حوزه در اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از ابتکار در این نشست که مدیرعامل، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند مهندس حیدر بهمنی راهکارهایی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های این شرکت ارائه داد.وی اظهار کرد: بقا و تداوم کار شرکت در گروه همگرایی، بهره وری و تحول اداری است و ضرورت دارد مدیران همسو با برنامه‌های شرکت اهتمام جدی نسبت به این مهم داشته باشند.

بهمنی با بیان این که نگاه روزآمد در بهبود و پیشبرد روند کار اثرگذار خواهد بود، افزود: لازم است حداقل هر ماه یکبار با حضور مدیران ارشد نفت جلسات مشترک در زمینه بهره وری و تحول اداری برگزار شود. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: هم افزایی و خرد جمعی موجب پیشرفت روز افزون برنامه‌ها و دستیابی به اهداف پیش بینی شده و کلان سازمان خواهد شد.
 وی همچنین تصریح کرد: در محاسبه ضرائب کارانه بهره وری باید به نحوی برنامه ریزی شود تا تمامی کارکنان شرکت اعم از رسمی، قراردادی و ارکان ثالث مدنظر قرار گیرند. در این نشست هر یک از معاونان، مدیران و مسئولان شرکت گزارش هایی از حوزه تحت مسئولیت خود ارائه دادند.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش منابع انسانی و دبیر این جلسه در توضیح درباره اهمیت و اهداف این نشست تخصصی که بیش از 10 ساعت به طول انجامید، گفت: در واقع در این نشست شش محور کاری به طور مجزا مورد بحث و بررسی قرار گرفت . علی نجفی افزود: این محورها شامل کارانه بهره وری، مدیریت انرژی، تحول اداری، نظام مشارکت کارکنان، ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و ارزیابی شاخص‌های عمومی عملکرد شرکت در سال 94 بود.

 وی اظهار کرد: در مبحث کارانه بهره وری شاخص‌های اختصاصی مطرح و براساس ضرائب ابلاغ شده جمع بندی به عمل آمد و قرار شد در جلسات آتی نهایی شود. نجفی گفت: در زمینه سیستم مدیریت انرژی که از سوی مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت دنبال می‌شود، مقرر شد در راستای صرفه جویی در مصرف آب، برق، گاز و سوخت کمیته‌ای متشکل از مسئولان ذیربط تشکیل شود.

مشاور مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش منابع انسانی افزود: راه‌های صرفه جویی، بهینه سازی و سایر اقدامات و راهکارهایی که منجر به بهینه سازی مدیریت مصرف انرژی گردد، از سوی این کمیته پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد پیشنهاد دهندگان برتر در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی مورد تقدیر ویژه قرار گرفته و از محل درآمد ناشی از صرفه جویی، برای ارائه دهندگان پاداش منظور گردد.

نجفی در موضوع تحول اداری اظهار کرد: در این ارتباط نیز قرار شد علاوه بر تشکیل کمیته تحول اداری، هشت محور پیش بینی شده در آیین نامه اجرایی تحول اداری پیگیری و مباحث به صورت تخصصی و سازماندهی شده دنبال شود. مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری در بخش منابع انسانی گفت: در این راستا دکتر باغبان به تفصیل نقش تحول اداری در ارتقاء و بهبود عملکرد شرکت‌ها را تشریح کرد.

 وی افزود: در زمینه نظام مشارکت پیشنهادات کارکنان، گزارشی از پیشنهادات ارائه شده که موجب سود و صرفه شده است مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. نجفی اظهار کرد: همچنین در نشست مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و ضرورت تقویت این ستاد مورد تاکید قرار گرفت.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش منابع انسانی گفت: ارزیابی شاخص‌های عمومی عملکرد شرکت در سال 94 نیز از دیگر محورهایی بود که گزارش تهیه شده در این رابطه مطرح و برای حاضران تشریح شد.
:
:
:
آخرین اخبار