تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۴۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول امور استان های روابط عمومی وزارت کشور:
دستگاه‌های اجرایی جهاد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهند
مسئول امور استانها و بین الملل روابط عمومی وزارت کشور با تاکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:مدیران دستگاه های اجرایی جهاد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهند
مسئول امور استانها و بین الملل روابط عمومی وزارت کشور با تاکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:مدیران دستگاه های اجرایی جهاد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حمیدرضا شمس در نشست با فرماندار ویژه دزفول افزود:کلیه مدیران ارشد دستگاههای اجرایی باید جهت بثمر رسیدن اقصاد مقاومتی وایجاد اشتغال پایدار همت مضاعف کرده و در این راه جهاد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به نقش روابط عمومی در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود:روابط عمومی ها باید ابزار گفت وگوی دولت و ملت باشند و اهمیت این مهم در حوزه روابط عمومی باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ،ارتقای فرهنگی به خصوص در دولت یازدهم بسیار چشمگیر و قابل دفاع باشد.

فروتن کارشناس روابط عمومی وزارت کشور نیز در این نشست گفت:روابط عمومی ها باید خلاق و در خدمت اقتصاد ،فرهنگ و اجتماع باشند.

وی افزود:روابط عمومی ها باید در جایگاه مشاور در کنار مسئولان انجام وظیفه کنند و زبان گویا،تفکر بالنده و با احساس مسئولیت نسبت به بررسی و ایجاد خط مشی جدید ،انتقال دستاوردها و اقدامات خلاقانه در مسیر تلاش های انجام شده وارد عمل شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز گفت:در 26 ماه گذشته تلاش زیادی در راستای جذب سرمایه گذاری کلان و تقویت واحدهای صنعتی این شهرستان صورت گرفته و در بدترین شرایط اقتصادی با تشویق و ترغیب بخش خصوصی 350 هزار میلیارد ریال سرمایه در راستای اشتغال و رونق صنعت جذب شد ضمن اینکه در این راه تلاش رسانه ای بسیار تاثیرگذار بوده است.

حبیب الله آصفی ضمن تقدیر از تلاش روابط عمومی ها گفت:روابط عمومی به عنوان رکن اصلی و اساسی نظام ارتباطی و اطلاعاتی نقشی مهم و تاثیرگذار دارد.

محمدحسین پورکیانی مسئول روابط عمومی فرمانداری دزفول نیز گفت:پس از تصدی مسئولیت روابط عمومی بحران زدای از وضعیت کنونی روابط عمومی های کلیه دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفت و تلاش شد جدایی و قهر با رسانه ها به آشتی و ایجاد ارتباط دوسویه تبدیل شود.

وی برنامه ریزی را مقدمه کارآمدی روابط عمومی ها دانست و گفت:با هدف قراردادن برنامه ریزی کاربردی وبرنامه ریزی راهبردی سعی شد با استفاده از دانش نوین روابط عمومی ارتباط با رسانه ها و مردم گسترده تر شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار