تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
امکانات درمانی ماهشهر متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی منطقه نیست
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: امکانات درمانی شهرستان بندر ماهشهر متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی این منطقه نیست
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: امکانات درمانی شهرستان بندر ماهشهر متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی این منطقه نیست.

علی گلمرادی شامگاه پنج‌شنبه در بازدیدی سرزده از بیمارستان‌های حاجیه نرگس معرفی و امام موسی کاظم(ع) این شهرستان اظهار کرد: وضعیت موجود مراکز درمانی بندر ماهشهر با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در منطقه وجود دارد بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: وضعیت تخت‌های بیمارستان معرفی باوجود ظرفیت‌های اقتصادی منطقه شرم‌آور است و به هیچ عنوان متناسب با این ظرفیت‌ها نیست.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در خانه ملت خاطرنشان کرد: البته براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از بیماران، رفتار کارکنان هر دو بیمارستان رفتاری بسیار خوب و انسان‌دوستانه است و جای تقدیر فراوان دارد که با وجود این کمبودها عملکرد پرستاران و پزشکان و کادر درمانی مورد رضایت مراجعان و بیماران است.

گلمرادی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه ویژه صنایع پتروشیمی به بخش درمان شهرستان بندر ماهشهر، افزود: به زودی جلسه‌ای با فرماندار بندر ماهشهر و مدیران صنایع برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود صنایع پتروشیمی به وضعیت کنونی مراکز درمانی این شهرستان توجه ویژه کرده و اعتباراتی برای رفع این کمبودها تخصیص دهند.

وی همچنین با قدردانی از خانواده معرفی به دلیل احداث بیمارستان حاجیه نرگس، اظهار کرد: با توجه به قدمت ساختمان این بیمارستان و همچنین تعداد بالای مراجعان به این مرکز درمانی نیاز مبرم به بهسازی، بازسازی و توجه ویژه به این بیمارستان وجود دارد.

در این بازدید کارکنان و بیماران این دو بیمارستان به بیان برخی مشکلات و کمبودهای درمانی موجود در منطقه پرداخته و از نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار