تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گردان: به خاطر بي‌پولي BMW را فروختم، تويوتا خريدم!
ما ۲،۳ بازيكن خارجي جذب كرده‌ايم و طبيعي است بازيكني كه از خارج به ايران مي‌آيد نمي‌تواند با مشكلات مالي كنار بيايد و اين مسائل او را دلسرد مي‌كند

روزهای گذشته اخباري در مورد مذاكره گردان با باشگاه پرسپوليس و چند باشگاه ديگر به گوش رسيد و جالب اينكه گردان اين اخبار را تكذيب نمي‌كند. گفتگوي ايمنا با شهاب گردان را مي‌خوانيد:
* تعطيلات چطور بود؟
ما روزهاي گذشته استراحت مي‌كرديم و فردا به اصفهان باز مي‌گرديم تا تمرينات خود را دوباره آغاز كنيم چراكه قرار است تمرينات تيم از جمعه آغاز شود. اميدوارم بتوانيم در تمرينات شرايط خوبي پيدا كنيم و در نيم‌فصل دوم عملكرد بهتري نسبت به نيم فصل نخست داشته باشيم.
واقعا ذوب‌آهن امسال نشاني از ذوب‌آهن پارسال نداشت.
طبيعتا ذوب‌آهن امسال نتايج خوبي نگرفت و نتايج تيم اصلا راضي كننده نبود؛ تيم ما در ۳، ۴ فصل اخير هميشه جزء تيم‌هاي مدعي بوده و بالاي جدول رده‌بندي قرار داشت اما مشكلات ابتداي فصل در كنار تغيير مديريت و مسائل مالي باعث شد كه تيم ما آنگونه كه بايد نتيجه نگيرد. جايگاه ذوب‌آهن اصلا اينجا نيست و مطمئنم در نيم فصل دوم جايگاه تيم ما بهتر شود.
واقعا مسائل مالي هم در نتايج تيم تاثير داشت؟
به نظر من مشكل تيم ما مسائل انگيزشي و عدم تمركز بازيكنان بود و بايد بگويم ذوب‌آهن در فصل جاري نتوانست از بازيكنان مورد نظر خود استفاده كند و بازي بگيرد وگرنه ما مشكلي در زمينه جذب بازيكن نداشته‌ايم و بازيكنان خوبي جذب كرده‌ايم؛ ما ۲،۳ بازيكن خارجي جذب كرده‌ايم و طبيعي است بازيكني كه از خارج به ايران مي‌آيد نمي‌تواند با مشكلات مالي كنار بيايد و اين مسائل او را دلسرد مي‌كند. به نظر من بازيكنان تيممان اكنون دلسرد شده‌اند؛ البته نمي‌خواهم بگويم آنها كم‌كاري مي‌كنند اما به هر حال بازيكني كه در طول هفته تمركز نداشته باشد، بازي خوبي از خود ارائه نمي‌كند. به عنوان مثال خود من هم امسال اصلا تمركز لازم را نداشتم.
و به همين دليل آن شهاب هميشگي نبودي؟
البته. من امسال تحت فشار بودم و به دليل همين مسئله كيفيت لازم را نداشتم و بايد بگويم اصلا از خودم راضي نبودم. ابتداي فصل يك خريدي كرده بودم و به خاطر آن تحت فشار بودم و فروشنده مدام با من تماس مي‌گرفت اما دست من به جايي بند نبود. من امسال حواسم پرت بود و نمي‌گويم بد بودم اما راضي نبودم اما مصمم هستم كه در نيم فصل دوم همان شهاب هميشگي شوم.
تو هم جزء كساني بودي كه ماشينت را فروختي درست است؟
بله؛ من هم BMW را فروختم و مجبور شدم يك تويوتا بخرم!(خنده). شكر خدا مشكل من حل شد اما با اين اتفاق تجربه پيدا كردم كه تا زمانيكه پول به دست من نيامده، خريدي نكنم. در هر صورت ما با باشگاه قرارداد داريم و در نهايت اگر مشكلي به وجود آمد كار به كميته انضباطي كشيده مي‌شود.
گويا قرار بود از ذوب‌آهن بروي.
نه. مسئله‌اي كه بين من و ابراهيم‌زاده بود، يك سوء تفاهم بود كه خوشحالم اكنون برطرف شد. تكذيب نمي‌كنم كه چند پيشنهاد از باشگاه‌هاي مختلف دارم اما هيچ گاه اسم آنها را نمي‌آورم و از نظر اخلاقي هم درست نيست كه خودم با باشگاه‌ها مذاكره كنم و اگر باشگاهي مرا مي‌خواهد با مسئولان ذوب‌آهن مذاكره كند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
2
الهی بگردم
خوب پول این بیچاره رو بدین که ماشین میخره فردا نره پس بده
حالا میگن بد بازی میکنه حق داره بیچاره
:
:
:
آخرین اخبار