تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۱۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشت اعضای مستعفی شورای شهر اندیمشک
بازگشت اعضای مستعفی به جلسات این شورا آغاز همدلی بیشتر بوده زیرا این شورا با همدلی در راستای حل دغدغه های مردم تلاش می کند و اعضای مستعفی نیز با حضور در جلسه دیشب این شورا همدلی خود را اعلام کردند
رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: بازگشت اعضای مستعفی به جلسات این شورا آغاز همدلی بیشتر بوده زیرا این شورا با همدلی در راستای حل دغدغه های مردم تلاش می کند و اعضای مستعفی نیز با حضور در جلسه دیشب این شورا همدلی خود را اعلام کردند.

رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک روز یکشنبه درباره نشست شنبه شب این شورا که با حضور اعضای مستعفی آن برگزار شد، گفت: موضوع استعفای اعضای شورای اسلامی این شهر با برگزاری جلساتی با حضور اعضای شورای تامین پیگیری شد.

سیدسام حسینی افزود:این استعفای دسته جمعی با هدف اعتراض به عملکرد شهردار اندیمشک صورت گرفت که البته با توجه به مواد قانونی قابل طرح در جلسه شورا نبود.

وی همدلی و همگرایی بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر را خواستار شد و اظهارکرد: حفظ وحدت و دوستی و تقویت روحیه همدلی و همگرایی اساس خدمت در شورای اسلامی شهر است که همه اعضای شورای اسلامی شهر در این راستا تلاش خواهند کرد.

وی افزود:در جلسه دیشب با حضور اعضای شورای شهر اندیمشک موضوع پیمانکاری نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفت.

یک عضو مستعفی شورای شهر اندیمشک در جلسه دیشب هدف از استعفا را اعتراض به عملکرد شهرداری عنوان کرد.

محمدرضا بختیاری در نطق پیش از دستور شورا با انتقاد از بی توجهی شهردار به تذکرات این شورا گفت:با توجه به وظیفه قانونی و نظارتی شورا مواردی به صورت شفاهی و کتبی به شهردار تذکر داده شد اما پاسخ قانع کننده ای از شهردار دریافت نشد.

وی با بیان اینکه در تفسیر امور معتقد به رای اکثریت هستم تاکید کرد:نباید جایگاه اخلاقی و دینی شورا را در آموزه ها و باورهای دینی خود فراموش کنیم.

دبیر شورای شهر اندیمشک با بیان اینکه استعفای دسته جمعی راهی برای توجه بیشتر مسئولان به اتفاقات پیش آمده در شهرداری اندیمشک بود تاکید کرد: اگر به این اعتقاد برسیم که بودن و حضورمان در شورا سود و منفعتی برای شهرمان ندارد بدون لحظه ای درنگ این کرسی خدمت را به منتخبان دیگر شورا واگذار خواهیم کرد.

بختیاری با بیان اینکه پس از انجام این اقدام و پیگیری این موارد از طریق مرکز استان و مدیرکل امور بازرسی و مراجع قضایی شهرستان قول پیگیری جدی تر برای احقاق حق شهروندان عزیز داده شد اظهارکرد: پس از آن جلسه ای باحضور همه مسئولان شهری و شورای تامین شهرستان برگزار و مقرر شد مدارک موجود به صورت ویژه پیگیری شود.

عضو شورای شهر اندیمشک گفت: در همان جلسه از اعضای شورا خواسته شد به دور از حاشیه سازی، در جوی آرام به دنبال بررسی موارد و تخلفات باشند.

دبیر شورای شهر اندیمشک به نمایندگی از اعضای مستعفی بیان کرد: اکنون به احترام رای و نظر مردم و مسئولان بویژه اعضای شورای تامین اندیمشک به ادامه کار و خدمت خود با تلاش و توان بیشتر درجهت حل مشکلات شهر و شهرداری اقدام خواهیم کرد.

چهار عضور شورای شهر اندیمشک دو هفته پیش پس از استیضاح ناکام شهردار استعفا دادند.
شورای شهر اندیمشک 11 عضو دارد.
:
:
:
آخرین اخبار