تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی زاده تاکیدکرد:
۱۳۵۰میلیارد تومان اعتبار برای بیمه کشاورزی در بودجه ۹۵
نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه ما امسال درکمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۵ ۱۳۵۰میلیارد تومان اعتبار برای بیمه صندوق کشاورزی مصوب کردیم،گفت: انتظار داریم دولت قانون بودجه سال ۹۵ را به درستی اجرایی کند
نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه ما امسال درکمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۵ ۱۳۵۰میلیارد تومان  اعتبار برای بیمه صندوق کشاورزی مصوب کردیم،گفت: انتظار داریم  دولت قانون بودجه سال ۹۵ را به درستی اجرایی کند.

عباس پاپی زاده درباره  وضعیت بیمه کشاورزی،گفت:ما انتظار داریم  قانونی را که مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت بیمه کشاورزی تصویب کرده را دولت اجرایی کند؛زیرا کشاورزان در زمان خسارت  باید تحت هر شرایطی  مورد حمایت بیمه کشاورزی قرار بگیرند.

نماینده مردم دزفول درمجلس شو رای اسلامی با بیان اینکه کشاورزان در سرمازدگی ،سیل وغیر..... باید شامل حمایت های بیمه کشاورزی شوند،ادامه داد:صندوق بیمه کشاورزان باید با  یک برنامه حمایتی و با اجرای بودجه سال 95 در سال آتی  کشاورزان را حمایت کند.

وی ادامه داد:قانون برنامه پنجم توسعه بیان می کند که باید 50 درصد محصولات کشاورزی خرید تضمینی شود و این در حالی است که  متاسفانه با این رقم درخرید تضمینی محصولات کشاورزی  فاصله داریم  و به همین علت دولت باید ورود کند و با  اجرای قانون  برنامه توسعه خرید تضمینی محصولات کشاورزی را عملیاتی کند؛زیرا  متاسفانه عدم  خرید تضمینی بسیاری از کشاورزان  ما را متضرر کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس،تصریح کرد:بطور مثال دولت بر طبق قانون  باید محصولات سیب زمینی و پیاز  را خرید تضمینی کند و این در حالی است که شاهد تفاوت بالای نرخ پیاز در خوزستان و تهران هستیم که به مراتب در تهران بالاتر است.
برچسب ها: عباس پاپی زاده
:
:
:
آخرین اخبار