تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شوش:
استاندار جدید بیکاری و مشارکت‌دادن مردم در اقتصاد را اولویت دهد
مهم‌ترین چیزی که استاندار جدید باید در یک‌سال باقی‌مانده عمر دولت در اولویت کاری قرار دهد - که دغدغه خود مردم نیز هست - مشارکت دادن مردم در اقتصاد، کاهش بیکاری و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که با انتخاب استاندار، استان از حالت بلاتکلیفی خارج شد، گفت: مهم‌ترین چیزی که استاندار جدید باید در یک‌سال باقی‌مانده عمر دولت در اولویت کاری قرار دهد - که دغدغه خود مردم نیز هست - مشارکت دادن مردم در اقتصاد، کاهش بیکاری و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

سیدراضی نوری در خصوص انتظارات نمایندگان از استاندار جدید، اظهار کرد: انتظار داریم استاندار در کنار نمایندگان مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشکلات و عقب‌ماندگی‌های استان را آسیب‌شناسی کند که در کنار هم و با توکل بر خدا با بهره‌گیری از اندیشه صاحبان‌نظر و اهل فکر بتواند این بار سنگین را به مقصد برساند.

وی با بیان این‌که استاندار جدید باید از سیاسی‌کاری و جناحی‌کاری به‌دور باشد، گفت: استاندار باید قومیت‌های مختلف را مدنظر قرار دهد و از ظرفیت‌های مختلف نیروهای متخصص، متعهد، و متدین استفاده کند که بتواند گامی را برای مردم که همیشه و در همه حال پشتیبان نظام بوده‌اند بردارد و مشکلات بیکاری مردم و معضلات اقتصادی را با استفاده از ظرفیت‌های استان حل کند.

نماینده مردم شوش در خانه ملت با اشاره به اولویت‌های استاندار جدید در یک‌سال باقی‌مانده از عمر دولت، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع که دغدغه خود مردم نیز هست، مسئله کار و اشتغال است. رهبری انقلاب نیز بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارد؛ بر این اساس اقتصاد مقاومتی، مشارکت‌دادن مردم در اقتصاد و کاهش بیکاری باید در اولویت برنامه‌ها و اقدامات استاندار قرار گیرد.

نوری افزود: باید به مردم خدمت شود؛ در هر حال مردم همیشه در صحنه‌های مختلف سیاسی، انتخاباتی و راهپیمایی همراه و پشتیبان نظام بوده‌اند و امیدواریم که استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی بتوانند در یک‌سال باقی‌مانده به نحو احسن خدمات‌رسانی بیشتری به مردم استان انجام دهند.

وی تصریح کرد: در هر حال یک استاندار بومی انتخاب شده است و اگر نیروهای استان را در کنار خود مدیریت کرده و از سوی دیگر یک رابط بین متخصصان، معاونان و مشاوران قوی در استان بوده، تعصب استانی داشته باشد و مردم نیز استاندار را همراهی کنند، 100 درصد کارها بهتر پیش خواهد رفت.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نمایندگان تقریباَ در انتخاب استاندار جدید به یک اجماع کلی رسیدند، گفت: امیدواریم در آینده نیز این اجماع وجود داشته باشد تا مشکلات مردم حل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار