تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزش و پرورش خوزستان:
طرح بازسازی مدارس خوزستان در تابستان اجرا می‌شود
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: در راستای بهسازی و زیبا سازی مدارس استان در طول تابستان طرح هجرت 3 در مدارس اجرا می‌شود
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: در راستای بهسازی و زیباسازی مدارس استان در طول تابستان طرح هجرت ۳ در مدارس اجرا می‌شود.

جلسه هماهنگی اجرای طرح هجرت 3 استان خوزستان با حضور مسئولان استانی در معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در اهواز برگزار شد.

مهدی رفیعی دهکردی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در این جلسه اظهار داشت: در راستای بهسازی و زیبا سازی مدارس استان در طول تابستان  طرح هجرت 3 در مدارس  اجرا می‌شود.

وی در ادامه بر انجام هماهنگی بیشتر، تعیین عرصه‌های فعالیت و افزایش کیفیت اقدامات لازم تاکید کرد و افزود: توجیه کلیه عوامل اجرایی طرح و نظارت دقیق بر شیوه اجرای آن با تشکیل کارگروه مشترک آموزش و پرورش و بسیج ناحیه مقاومت حضرت ولی عصر (عج) در این راستا انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: با تداوم همکاری بسیج دانش‌آموزی در طول سال تحصیلی درباره مسائل تربیتی دانش آموزان نیز گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

در جلسه هماهنگی اجرای طرح هجرت 3 استان خوزستان مسئولان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش خوزستان حضور داشتند و با هم تبادل نظر کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار