تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۵۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشته شدگان سانحه اتوبوس سربازان، خوزستانی نبوده اند
به اطلاع عموم مردم استان می رساند تنها در میان زخمی شدگان یک نفر از استان خوزستان بوده است و هیچ یک از کشته شدگان سانحه اتوبوس سربازان خوزستانی نبوده اند
خوزنیوز: مدیر روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان با ابراز تاسف و تسلیت حادثه ناگوار سانحه اتوبوس حامل سربازان که باعث جانباختن و زخمی شدن شماری از آنان شد گفت: بطور ویژه این مسله در جلساتی با حضور و دستور استاندار محترم خوزستان و مسولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و به اطلاع عموم مردم استان می رساند تنها در میان زخمی شدگان یک نفر از استان خوزستان بوده است.

به گزارش خوزنیوز؛ هومن خورشید اظهار کرد: باتوجه به همزمانی دو تصادف و وسیع و دردناک بودن ابعاد حادثه اخباری اشتباه دال بر اینکه 19نفر از این عزیزان خوزستانی بوده اند در فضای مجازی منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دردناک سراسر میهن و مردمانمان را عزادار کرده است و این مصیبت عظیم را به همه خانواده‌هاي داغدار تسليت گفته و همجواری با شهیدان والامقام را برای آن عزیزان سفرکرده از درگاه باری تعالی خواهانم.

خورشید در پایان گفت: امیدوارم این جوانان رشید که در راه بازگشت از دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی جان خود را از دست داده اند، هم اکنون در جوار رحمت حق آرمیده و از خوان نعمت بیکران او بهره مند گردند.
:
:
:
آخرین اخبار