تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه سردشت زیدون:
دولت به مساله حقوق‌های نجومی رسیدگی کند
امام جمعه سردشت زیدون گفت: از دولت انتظار می‌رود که به‌صورت جدی به فساد و حقوق‌های نجومی رسیدگی کند
امام جمعه سردشت زیدون گفت: از دولت انتظار می‌رود که به‌صورت جدی به فساد و حقوق‌های نجومی رسیدگی کند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصتی است که همه ما انسان‌ها می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به شب‌های قدر و ارزش والای آن تصریح کرد: شب قدر که از غروب تا اذان صبح ادامه دارد بهترین حالت انسان به خدا است که در این شب بیشترین استفاده را داشته باشد.

خطیب نماز جمعه سردشت زیدون افزود: فرق ارکان هدایت و باب ایمان و معنویت در شب نوزدهم ماه مبارک شکسته می‌شود.

وی با بیان اینکه در دین انحراف‌هایی وجود دارد خاطرنشان کرد: سلیقه‌ای عمل کردن و تخصص نداشتن در دین و فهم نادرست از آن باعث می‌شود که کسانی به ولایت و امیرالمومنین(ع) ضربه بزنند.

قائمی یادآور شد: گمراهی تا جایی می‌رود که ارزش‌های الهی در دین زیر سئوال می‌رود و هر طور که خود می‌خواهیم سلیقه‌ای با آن برخورد می‌کنیم.

امام جمعه سردشت زیدون با تاکید بر اینکه در مقابل فساد و تبعیض در دریافت حقوق‌های نجومی در بین مسئولان افزود: مدیران باید الگوی خود را از امیرالمومنین(ع) که محور عدالت و ارزش‌ها بود قرار دهند.

قائمی متذکر شد: امیرالمومنین به‌خاطر عدالت و ایستادگی در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کرد و از دولت انتظار می‌رود که به‌صورت جدی در مقابل این فساد و حقوق‌های نجومی رسیدگی کند.

وی با توجه به وجود شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی گفت: امروز متاسفانه تاثیر فضای مجازی بیشتر از ماهواره است و خانواده‌ها باید مراقب باشند.

قائمی ادامه داد: یکی از راه‌هایی که این فضای مجازی در درون دین ایجاد کرده است شک و شبهه در دین است که بسیار باید مراقب این شیطنت‌ها باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس ادامه داد: قدس نماد مقابله با ظلم و ستم و پیروزی مستضعف بر مستکبر است.

خطیب نماز جمعه سردشت زیدون وظیفه همه انسان‌ها و مسلمانان جهان را مبارزه با این رژیم جعلی دانست و گفت: با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که راه ظالم راه نابودی و شکست است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار