تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیم تُن آش، حلیم، زولبیا بامیه در اهواز معدوم شد
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز، از معدوم کردن 500 کیلوگرم آش، حلیم، زولبیا و بامیه در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد
خوزنیوز: رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز، از معدوم کردن 500 کیلوگرم آش، حلیم، زولبیا و بامیه در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهرداد شریفی با بیان اینکه این مقدار ماده خوراکی، طی بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز به دلیل فساد مواد غذایی، معدوم شده است، افزود: در نیمه اول ماه مبارک رمضان، 220 مورد بازدید از مراکز تهیه زولبیا بامیه و آش و حلیم  انجام شده است.

شریفی همچنین تعداد کل بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را 1300 و تعداد نمونه برداری از مواد غذایی را در مجموع، 68 مورد عنوان کرد و در ادامه به بیان اهمیت نظافت و آراستگی مساجد و اماکن مذهبی و سلامت نمازگزاران، پرداخت و گفت: در این راستا، در پانزده روز نخست ماه رمضان امسال، 85 مورد بازدید از مساجد انجام شده است.
 
همچنین سید نعیم موسوی نسب کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز، با ذکر2200نفر - ساعت حجم کار بازرسی کارشناسان بهداشت محیط در نیمه اول رمضان سال95، تعداد مراکز معرفی شده  به مراجع قضایی را 17 و تعداد مراکز پلمپ شده را 16  مورد ذکر کرد و افزود: 24 مورد اخطاریه نیز در این مدت صادر شده است.

وی افزود: 183 مورد نمونه برداری میکروبی آب و 1400 مورد کلر سنجی آب آشامیدنی، 190 مورد صدور کارت تندرستی، برگزاری 3 جلسه آموزشی برای اتحادیه ها و 16 جلسه جهت ارتقای آگاهی کارکنان صنوف، از دیگر فعالیتهای انجام شده واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز در نیمه نخست ماه مبارک رمضان است.
:
:
:
آخرین اخبار