تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی برگزیدگان «نشریه نگاری رضوی» در خوزستان
برگزیدگان مرحله استانی مسابقه «نشریه نگاری رضوی» از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان خوزستان معرفی شدند.
 هیئت‌داوران مرحله استانی مسابقه «نشریه نگاری رضوی» کانون پرورش فکری در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، علیرضا شاکر نسب و رضا نصیری را برای ساخت نشریه کاغذی «دیار سخاوت» و سارا آقاجاری، ریحانه غلامی و هستی جعفری را برای ساخت نشریه کاغذی «آرامش رضا» همگی از شهرستان بهبهان را به‌عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی کردند.

همچنین در این مسابقه نشریه کاغذی «کتیبه‌ی مشرق» کاری از محبت چنگیزی و فاطمه نام نیک از شهرستان بهبهان در گروه سنی ۱۶ تا ۱۷ سال برگزیده و به مرحله کشوری مسابقه «نشریه نگاری رضوی» کانون راه یافت.

بر اساس این گزارش در گروه سنی ۱۳ تا ۱۵ سال اثری به‌عنوان برگزیده از سوی هیئت‌داوران به‌عنوان برگزیده انتخاب نشد.

بنا بر اعلام دبیرخانه استانی مسابقه «نشریه نگاری رضوی»، کودکان و نوجوانان آبادانی با ۴ نشریه کاغذی بیشترین آثار را در این مرحله به خود اختصاص دادند.

گفتنی است،۴ اثر برگزیده استانی مسابقه نشریه نگاری رضوی کانون در استان خوزستان از میان ۱۶ اثر راه‌یافته از مرحله کتابخانه‌ای با محورهای موضوعی امام رضا علیه‌السلام، متانت و سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) با تکیه‌بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» در سه گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۷ مورد ارزیابی قرار گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار