تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۵۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعطای جایزه‌ تحصیلی بنیاد نخبگان به 50 دانشجوی برتر خوزستان
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان این‌که سهمیه استان برای اعطای جایزه تحصیلی در سال جدید هنوز اعلام نشده است، گفت: سال گذشته 50 دانشجوی استعداد برتر در استان مشمول اعطای این جایزه شدند
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان این‌که سهمیه استان برای اعطای جایزه تحصیلی در سال جدید هنوز اعلام نشده است، گفت: سال گذشته 50 دانشجوی استعداد برتر در استان مشمول اعطای این جایزه شدند.

دکتر علیرضا زراسوندی اظهار کرد: شیوه‌نامه اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 96- 95 ابلاغ شده است.

وی با بیان این‌که دانشجویان متقاضی استفاده از این تسهیلات باید حداکثر تا 30 تیرماه و دانشجویان نوورود تا 30 مهرماه با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی بنیاد به نشانی soraya.bmn.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: افراد برای اخذ این جایزه باید حداقل امتیازات لازم آموزشی، پژوهشی، فرهنگی یا فناوری مدنظر بنیاد نخبگان را کسب کنند.

 رئیس بنیاد نخبگان خوزستان تصریح کرد: آیین‌نامه و شیوه‌نامه اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و افراد می‌توانند برای اطلاع از شرایط استفاده از این تسهیلات به سایت بنیاد نخبگان مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار