تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری صورت گرفت؛
معرفی نفرات برتر مسابقه «کاردستی رضوی» در خوزستان
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان استانی مسابقه «کاردستی رضوی» از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا(ع) را معرفی کرد
خوزنیوز: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان استانی مسابقه «کاردستی رضوی» از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا(ع) را معرفی کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ هیأت‌داوران مرحله استانی مسابقه «کاردستی رضوی» کانون پرورش فکری علی‌رضا نوروزی با اثر «امام مهربانی‌ها» و ریحانه محمدیان با اثر «خانه فرشته‌ها» هر دو از شهرستان رامهرمز را به‌عنوان نفرات برگزیده این جشنواره در گروه سنی 8 تا 11 سال معرفی کرد.

همچنین در این مسابقه مریم غبیشاوی با اثر «عطر اولین نماز» و بیتا نوری با اثر «من و کبوتر دلم» از شهر بندرامام و آریا لیمویی و ابوالفضل شکری نسب به‌صورت مشترک با اثر «گوهرانه» از شهرستان بهبهان در گروه سنی 12 تا 14 سال برگزیده و به مرحله کشوری مسابقه «کاردستی رضوی» کانون راه یافتند.

در گروه سنی 15 تا 17 سال نیز مرجان شعبانی و سوگند کوشکی با اثر «گنجینه‌ای از نور» از شهرستان هندیجان عنوان نفرات برگزیده را به خود اختصاص دادند و مجوز حضور در مرحله‌ کشوری را کسب کردند.

بنا بر اعلام دبیرخانه استانی این مسابقه، کودکان و نوجوانان بهبهانی با 6 اثر کاردستی بیشترین آثار را در این مرحله به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، 6 اثر برگزیده استانی مسابقه کاردستی رضوی کانون خوزستان از میان 29 اثر راه‌یافته از مرحله کتابخانه‌ای با محورهای موضوعی امام رضا علیه‌السلام، متانت و سخاوت از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی با تکیه‌ بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» در سه گروه سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال مورد ارزیابی قرار گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار