تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۵۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس:
سیستم آموزشی کشور ناکارآمد است
سیستم آموزشی کشور از تربیت نیروی کارآفرین عاجز است و تا این مسأله حل نشود کمک چندانی به بحث تحقق اقتصاد مقاومتی نخواهد شد
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس با بیان اینکه سیستم آموزشی کشور ناکارآمد است بر لزوم تغییر و تحول در این سیستم تأکید کرد.

علی گلمرادی روز شنبه در جمع مردم بخش «جایزان»، اظهار کرد: در سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور باید تجدید نظر شده و این سیستم ناکارآمد دچار تغییر و تحول اساسی شود.

وی ادامه داد: سیستم آموزشی کشور از تربیت نیروی کارآفرین عاجز است و تا این مسأله حل نشود کمک چندانی به بحث تحقق اقتصاد مقاومتی نخواهد شد.

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: نیروی فارغ‌التحصیل به جای آن که به دنبال کارآفرینی و ایجاد شغل برای خود و چندین نفر دیگر باشد به دنبال این است که در ادارات و دستگاه‌ها استخدام و سربار دولت شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس با تأکید بر لزوم تلاش برای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی و درون‌زا، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های مادی و انسانی داخلی بهره‌گیری کرده و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که نیازها و خواسته‌های نخبگان در کشور تأمین شده و اجازه خروج انها از کشور را ندهیم.

وی، ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور را بی‌بدیل دانست و افزود: هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست لطمه‌ای به ما وارد کند، جنگ برای ما یک نعمت بود، در حالی که در ان شرایط باید برای کوچکترین تسلیحات نظامی دست به دامان شرق و غرب می‌شدیم، اما امروز به همت جوانان دست‌یابی به فناوری‌های تسلیحاتی آنها را به وحشت انداخته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مسؤولانی که به این جوانان خلاق و توانمند بی‌توجهی می‌کنند بدتر از آمریکا هستند و باید با آنها برخورد شود.

گلمرادی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از وضعیت جاده‌های مواصلاتی این حوزه انتخابیه، اظهار کرد: جاده‌های ما به کشتارگاه تبدیل شده‌اند و هر روز شاهد جان‌ باختن تعدادی از همشهریان هستیم.

وی با بیان اینکه با دادن آمار و ارقام مشکلات حل نخواهد شد، افزود: دولت باید به صورت ویژه به این مسأله رسیدگی کرده و با تأمین اعتبارات لازم این وضعیت غیر قابل تحمل را تغییر دهد.

این نماینده مجلس دهم با ابراز خرسندی از آغاز روند احداث جاده جدید امیدیه به جایزان، اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با معاون وزیر راه صورت گرفت خوشبختانه عملیات احداث این جاده استراتژیک و مهم مدتی است آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس در پایان توجه به به‌کارگیری نیروهای بومی در استخدام‌ها را مورد تأکید قرار دارد و گفت: در حوزه انتخابیه باید استخدام‌ها تنها از نیروهای بومی سه شهرستان بندر ماهشهر، هندیجان و امیدیه استفاده و این موضوع باید کنترل و هدایت شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار