تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۵۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حیدری:
شیخ ‌قاسم‌های دیگری ‌از میان مردم مبارز ‌سر علم ‌می‌کند
سران بحرین که با افکار و اعمال به حق شیخ عیسی قاسم مخالف هستند بدانند که با اخذ تابعیت عالم روحانی بحرین نه تنها به اهداف شوم خود نخواهند رسید بلکه شیخ عیسی قاسم‌های دیگری از میان مردم بحرین سرعلم می‌کند
شیخ ‌قاسم‌های دیگری ‌از میان مردم مبارز ‌سر علم ‌می‌کندنماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سران بحرین که با افکار و اعمال به حق شیخ عیسی قاسم مخالف هستند بدانند که با اخذ تابعیت عالم روحانی بحرین نه تنها به اهداف شوم خود نخواهند رسید بلکه شیخ عیسی قاسم‌های دیگری از میان مردم بحرین سرعلم می‌کند.

آیت‌الله محسن حیدری با محکوم کردن رفتار غیر اخلاقی رژیم آل خلیفه با رهبر معنوی و دینی مردم بحرین، اظهار داشت: رفتار رژیم آل خلیفه در برابر شیخ عیسی قاسم یک اقدام غیرقانونی، ظالمانه و به شدت ضد‌اسلامی است.

وی افزود: رفتار رژیم آل‌خلیفه نشان دهنده ترس و وحشت جدی نسبت به حضور یک عالم دینی مستقل و غیر وابسته به ابرقدرت‌ها در کشور بحرین است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تصمیمات رژیم آل خلیفه درباره تابعیت عالم روحانی بحرین، گفت: رژیم آل‌خلیفه اگر بخواهد با تصمیمات نسنجیده این عالم مجاهد را از کشور و وطن خود اخراج کند؛ بداند که قطعا با عکس‌العمل‌های بسیار سختی از سوی مردم بحرین و سایر مجاهدان روبه‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: رژیم ظالم آل‌خلیفه بهتر است که با صبر، حکمت و حوصله مشکلات کشور بحرین را با مردم حل کند.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه رژیم آل‌خلیفه قطعا از اقدامات نسنجیده خود پشیمان می‌شود، عنوان کرد: این رژیم فکر می‌کند که با تبعید شیخ عیسی قاسم مردم بحرین دیگر رهبری ندارند و به راحتی می‌تواند مردم مبارز را سرکوب کنددرصورتی که این رژیم باید بداند که مردم مبارز بحرین هیچ‌گاه در برابر خواسته‌های غیر عادلانه این رژیم خائن کوتاه نمی‌آیند.

وی افزود: سران بحرین که با افکار و اعمال به حق شیخ عیسی قاسم مخالف هستند بدانند که با اخذ تابعیت عالم روحانی بحرین نه تنها به اهداف شوم خود نخواهند رسید بلکه شیخ عیسی قاسم‌های دیگری با عزم جدی‌تری از میان مردم مبارز بحرین سر علم ‌می‌کند و خلاء این عالم روحانی را از بین ‌می‌برد.پس به نفع این رژیم است که با مردم مدارا کند و از رفتارهای استکباری خود دست بردارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار