تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نام ایثارگران ایران، درخششی جهانی به وسعت هفت آسمان دارد
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در دیدار با جانبازان، از جایگاه والا و بی نظیر ایثارگران در سطح جامعه جهانی سخن گفت.
نام ایثارگران ایران، درخششی جهانی به وسعت هفت آسمان دارد
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در دیدار با جانبازان، از جایگاه والا و  بی نظیر ایثارگران در سطح جامعه جهانی سخن گفت.
مهندس فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در دیدار یومیه­ ی 5 تیرماه 1395خود با ایثارگران گفت: اگر دلاوری ها و از جان گذشتگی های جانبازان عزیز و خون پاک شهدای گران قدر نبود، امروز در جامعه جهانی حرفی برای گفتن نداشیم .
فرجیان افزود: شکوه و بزرگی نام ایران در تمام جهان ثمره فداکاری ایثارگران است و ما باید همواره قدردان رشادت و دلاوری های این بزرگواران باشیم.
وی در ادامه جایگاه رفیع ایثار و مجاهدت در راه خدا را قابل ستایش عنوان کرد و گفت: جانبازان اسوه صبر و مقاومت هستند و بپاس رفعت و جایگاه متعالی ایثارگران نزد خداوند، ما نیز باید تا میتوانیم قدردان رشادت و دلاوری های جانبازان باشیم .
یادآوری میشود در دیدار روزگذشته مدیر کل بنیاد شهید خوزستان که معاون بهداشت و درمان، رییس بنیاد منطقه دو اهواز و مدیر روابط عمومی بنیاد استان نیز حضور داشتند، با جانباز 45درصد و آزاده 10 سال اسارت، همایون رمضان احمدی و جانباز مدافع حرم مصطفی رشید پور که در تاریخ 29 بهمن ماه 1395 در شهر حلب سوریه مجروح شدند دیدار وضمن دلجویی و ادای احترام به این عزیزان هدایای به رسم یادبود به عزیزان جانباز تقدیم گردید.
:
:
:
آخرین اخبار