تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک تخت برای دو نفر / بستری شدن اطفال در آغوش مادر در تنها بیمارستان تخصصی اطفال اهواز!
ایرج نظری در واکنش به خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قرار گرفتن دو نفر روی یک تخت در بخش اورژانس بیمارستان اطفال اهواز اظهار داشت: از نظر تخت بیمارستانی در خوزستان با مشکل مواجهیم و بارها این موضوع از طریق مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام شده است.

بستری شدن اطفال در آغوش مادر در تنها بیمارستان تخصصی اطفال اهواز!

وی افزود: در حال حاضر برای رفع مشکلات بیمارستان اطفال اهواز یک بیمارستان 250 تخت خوابی در حال ساخت است و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه به دلیل تفاوت بیماری‌ها، 2 بیمار روی یک تخت قرار نمی‌گیرند، گفت: معمولا در این موارد از تخت‌های کنار هم استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه بعید می‌دانم که دو نفر بر روی یک تخت در بیمارستان اطفال اهواز قرار گرفته باشند، عنوان کرد: اما با توجه به کمبودهایی که داریم این موضوع را رد نمی‌کنم چرا که امکان دارد در ساعات شلوغی بیمارستان این موضوع انجام شده باشد.

طبق گزارش ها تنها بیمارستان تخصصی اطفال اهواز فقط ۲۸ تخت در بخش اورژانس دارد و به دلیل کم بودن ظرفیت تخت ها هر ۲ بیمار بر یک تخت بستری و یا اطفال در آغوش مادر بر روی صندلی بستری می شوند!

مرجع/ رهیاب
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
اگر دو بیمار روی یک تخت بستری نکنند چه کنند؟
بیمار را که نمیتوان از بیمارستان بیرون کنند
:
:
:
آخرین اخبار