تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی اولین کانون فرهنگی‌هنری دانشکده علوم پزشکی شوشتر
دانشگاه تاکنون در حوزه فرهنگی فعالیت مناسبی نداشت به همین دلیل تأسیس کانون‌های فرهنگی برای فعالیت دانشجویان در دستور کار قرار گرفت و اولین کانون فرهنگی‌هنری دانشکده راه اندازی شد
معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: دانشگاه تاکنون در حوزه فرهنگی فعالیت مناسبی نداشت به همین دلیل تأسیس کانون‌های فرهنگی برای فعالیت دانشجویان در دستور کار قرار گرفت و اولین کانون فرهنگی‌هنری دانشکده راه اندازی شد.

دکتر امیرهوشنگ باورصاد از راه‌اندازی کانون فرهنگی‌هنری ”سیکا” در دانشکده علوم پزشکی شوشتر خبر داد و اظهار کرد: این کانون به‌عنوان یک کانون فرهنگی‌هنری و تحت نظر شورای صنفی دانشکده در زمینه اقدامات و برنامه‌های خیریه فعال خواهد بود.

وی افزود: همچنین کانون‌های هنری مانند نقاشی و خطاطی در زیرمجموعه این کانون فعالیت می‌کنند. این کانون اولین کانون فرهنگی‌هنری دانشکده علوم پزشکی شوشتر است و از نیم‌سال اول 96-95 شروع به ثبت‌نام و جذب دانشجویان خواهد کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی شوشتر تصریح کرد: دانشکده تاکنون در زمینه فرهنگی چندان عملکرد مناسبی نداشته است بر این اساس کانون فرهنگی‌هنری سیکا و دفتر بسیج دانشجویی در دانشکده راه‌اندازی شدند زیرا علاقه‌مند هستیم که دانشجویان علاوه بر حوزه علمی در حوزه‌های هنری و فرهنگی نیز فعالیت مناسبی داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار