تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش:
تمام روستاهای شوش صاحب خانه بهداشت می‌شوند
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: تمام روستاهای دارای جمعیت استاندارد تعریف شده در شوش صاحب خانه بهداشت خواهند شد
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: تمام روستاهای دارای جمعیت استاندارد تعریف شده در شوش صاحب خانه بهداشت خواهند شد.

غلامرضا میرزایی امروز اظهار کرد: 19 خانه بهداشت روستایی در شهرستان شوش که کلنگ احداث آنها در سال گذشته زده شد آماده بهره‌برداری شده‌ است.

وی ادامه داد: مراحل جذب نیروی انسانی بهورز برای این خانه‌های بهداشت روستایی در حال انجام است که به‌زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.

سرپرست مرکز بهداشت شوش افزود: با افتتاح این خانه‌های بهداشت، این واحدها به تعداد 74 خانه بهداشت خواهد رسید.

میرزایی با بیان اینکه تمام روستاهای دارای جمعیت استاندارد تعریف شده در شوش صاحب خانه بهداشت خواهند شد، تصریح کرد: تنها برای چند روستا مثل شهرک بختیاری‌ها و  گریزکریدی نیاز به احداث خانه بهداشت وجود خواهد داشت که  پیشنهاد احداث نیز ارائه شد.

وی همچنین به مراکز بهداشت در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر 15 مرکز روستایی و سه مرکز بهداشت شهری داریم که با 6 مرکز روستایی که به زودی عملیات احداث آنها آغاز خواهد شد، به 21 مرکز روستایی و 5 مرکز و پایگاه شهری می‌رسیم.

بر اساس این گزارش، به طور متوسط جمعیت زیر پوشش خانه بهداشت روستایی هزار و 500 نفر بوده که این در حالی است که برحسب شرایط برای جمعیت‌های کمتر و بیشتر هم می‌توان خانه بهداشت در نظر گرفت و در هیچ شرایطی برای جمعیت‌های زیر 500 نفر، خانه بهداشت درنظر گرفته نمی‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار