تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۵۹۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر هندیجان:
زمین چمن مصنوعی هندیجان به بهره‌برداری می‌رسد
تنها زمین چمن مصنوعی شهرستان به مساحت ۸۰۰ مترمربع در پارک ۱۸ فروردین به زودی به بهره برداری خواهد رسید
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: تنها زمین چمن مصنوعی شهرستان به مساحت ۸۰۰ مترمربع در پارک ۱۸ فروردین به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بهروز شعبانی اظهار کرد: این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال از اعتبارات جاری شهرداری بوده که متاسفانه هنوز قسمت هایی از آن مثل روشنایی و یا قسمت پیاده روی پشت دروازه برطرف نشده است که با برطرف کردن این مشکلات به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: برای حفظ، نگهداری و مدیریت این زمین با شهردار صحبت شده تا به صورت مزایده از بین افراد واجد شرایطی که از طریق اداره ورزش و جوانان معرفی می شوند اجاره داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان، عمده مشکلات ورزش شهر را مالی دانست و افزود: متاسفانه به علت وجود مشکلات مالی فراوان، ورزش هندیجان در وضعیت بسیار بدی به سر می برد.

شعبانی اضافه کرد: ورزش هندیجان هیچ حامی و پشتیبانی ندارد. تا کی برای اعزام یک تیم، دلسوزان واقعی و اندک موجود در ورزش از حقوق ناچیز خود که حق زن و بچه آنهاست خرج کنند و تا پایان ماه صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارند.

وی ادامه داد: نفت شهرستان که از زمان استخراج آن تاکنون بیش از صدها هزار میلیارد تومان درآمده داشته، آن وقت ورزش شهر و امکانات آن و صدها مشکل دیگر شهرستان ریالی از این هزار میلیارد تومان بهره ای نمی برند.

شعبانی در پایان گفت: فقط یک سخن به دولتمردان و مسئولان می ماند و آن اندکی وجدان است که امیدواریم هر چه زودتر بیدار شود.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار