تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۹۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجتي عنوان کرد:
توسعه حرم علی بن مهزیار مستلزم کمک دولت و خیرین
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: اتمام طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی مستلزم کمک دولت و خیرین است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: اتمام طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی مستلزم کمک دولت و خیرین است.

اميد حاجتي در نشستي که روز چهارشنبه نهم تیرماه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: برای اتمام طرح توسعه حرم مطهرحضرت علی بن مهزیار اهوازی به حضور خیرین و حمایت دولت نیازمند هستيم.

وی افزود: طرح پیشنهادی ادامه توسعه اين حرم از طرف مشاور مربوطه مورد بررسی هیئت امنای حرم مطهر قرار گرفت و به عنوان مصوبه در اولین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان پس از ماه مبارک رمضان مطرح خواهد شد تا پس از تایید شورا در خصوص تامین اعتبار تصمیم گیری شود.

حاجتي بیان کرد: در این طرح اداره کل اوقاف و امورخیریه استان به عنوان دستگاه اجرایی حضور دارد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان نیز ناظر بر طرح است.

دبیر هیات امنای حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی، با اشاره به اینکه نمی توانیم برای اتمام این طرح متكي بر اعتبارات دولتی باشیم، گفت: آنچه که در اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی باید مورد توجه قرار گیرد، اصل قضیه جنبه فرهنگی و زیارتی آن است که تحقق آن بواسطه بخش خصوصی میسر می شود.

وي تصريح كرد: باید شرایط به گونه ای باشد که فازهای مختلف آن برای سرمایه گذار جذابیت داشته باشد و جایگاه هریک از دستگاه های اجرایی در این طرح در سطح استان و ملی مشخص شود.

همچنین برای تسریع در امور، مشاور این طرح به تشکیل کمیته تخصصی ملزم شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار