تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:
لزوم حل مشکلات روستای شهید علی چعب
مهمترین مسئله آب آشامیدنی روستاست که مردم این روستا سال هاست از آن رنج می برند، مشکلات دیگر ساختمان مدرسه و مسجد نیمه کاره روستای شهید علی چعب است که امیدواریم همه بتوانیم برای حل آن کمک کنیم
خوزنیوز: امام جمعه موقت اهواز بر لزوم حل مشکلات روستای شهید علی چعب اهواز تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه حضور و بازدید از روستای چعب در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی و کاروان سلامت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: حضور در روستاها نشان دهنده اولویت دادن به مناطق محروم بوده و این قابل تقدیر است.

وی افزود: در روایات پیرامون رسیدگی مؤمنان به نیازمندان و محرومان بسیار توصیه شده و در آیات قرآن نیز خداوند می فرماید: پیغمبر نسبت به شما دلسوز است و این سختی شما پیامبر(ص) را هم رنج می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در حاشیه بازدید از روستای چعب در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی و کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: پرداختن به مسائل بهداشتی و سلامت وظیفه ذاتی هلال احمر است و حضور در روستاها نشان دهنده اولویت دادن به مناطق محروم بوده و این قابل تقدیر است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به لزوم توجه همه مسئولان به روستاهای محروم بیان کرد: حضور مسئولین و اعضای جمعیت هلال احمر در روستاها و مناطق محروم باعث می شود با آنچه بر عهده دارند روبرو شده و به درک بیشتر از آن برسند و در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به مشکلات روستا اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین مسئله آب آشامیدنی روستاست که مردم این روستا سال هاست از آن رنج می برند، مشکلات دیگر ساختمان مدرسه و مسجد نیمه کاره روستای شهید علی چعب است که امیدواریم همه بتوانیم برای حل آن کمک کنیم.

وی بیان کرد: هلال احمر به عنوان نهادی مقدس که مورد اعتماد همه مسئولین و مردم است علاوه بر انجام مسئولیت های خود می تواند نقش موثری در ترغیب مسئولان دیگر سازمان ها نظیر آبفای روستایی، نوسازی مدارس، اوقاف، سازمان تبلیغات و همه کسانی که می توانند کاستی ها در حوزه های فرهنگی، عمرانی و رفاهی را برطرف کنند، داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه مردم روستا فقط مشکلات عمومی مربوط به همه اهالی روستا را مطرح می کنند و به هیچ وجه درخواست شخصی ندارند، بیان کرد: در مورد آب آشامیدنی بیش از این نمی توان قصور کرد و باید از کوتاهی هایی که شده عذرخواهی کنیم، قول پیگیری می دهیم و امیدواریم که این پیگیری نتیجه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در پایان یادآور شد: توصیه می شود مسائل و مشکلات این روستا حل شود و با تشکیل خانه هلال در روستاها از جمله روستای چعب، می توان با همکاری هلال احمر، دهیاری ها و بخشداری ها از مشکلات به وجود آمده در روستاها کم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار