تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۶۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فارغ‌التحصیلی نخستین ورودی ارشد دانشگاه علمی کاربردی خوزستان
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی خوزستان گفت: اولین دانشجویان ورودی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه در رشته نیروگاه‌های برق‌آبی با دفاع از پایان‌نامه خود فارغ‌التحصیل شدند
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی خوزستان گفت: اولین دانشجویان ورودی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه در رشته نیروگاه‌های برق‌آبی با دفاع از پایان‌نامه خود فارغ‌التحصیل شدند.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده اظهار کرد: اولین ورودی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه در رشته بهره‌برداری نیروگاه‌های برق‌آبی از پایان‌نامه‌های خود دفاع کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات آموزشی خوبی که در مرکز علمی و کاربردی آب و برق خوزستان وجود دارد، نخستین دوره کارشناسی ارشد دانشگاه در این مرکز راه‌اندازی و پنج دانشجو در رشته بهره‌برداری نیروگاه‌های برق‌آبی پذیرش شدند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان ادامه داد: با توجه به آموزش‌هایی که در قالب پروژه تعریف شده بود و بهره‌گیری از اساتید توانمند و متخصص در این زمینه، این دوره آموزشی در مرکز علمی کاربردی آب و برق خوزستان راه اندازی شد و اولین گروه دانشجویان در سال جاری با ارائه پایان‌نامه خود در حضور اساتید و داوران موفق به دفاع و فارغ‌التحصیلی شدند.

حسین‌زاده عناوین برخی از این پایان‌نامه‌ها را ”بهینه‌سازی و بهره‌برداری نیروگاه‌های برق‌آبی”، ”مقایسه فنی و اقتصادی سیستم‌های کنترل نیروگاه‌های برق‌آبی”، ”پیاده‌سازی سیستم جامع تمهیدات و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی” و ”روش‌های ارزیابی عمر مفید تجهیزات نیروگاه‌های برق‌آبی” عنوان کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار