تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ایذه و باغملک در جلسه شورای سلامت:
زمین بیمارستان 200 تختخوابی ایذه را تأمین می‌کنم
خوزنیوز: چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اشهرستان ایذه با حضور هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس، کیانی معاون فرماندار، امین محمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه، مردانی رئیس مرکز بهداشت، اسکندری معاون درمان، علی عسکری رئیس بیمارستان 150 تختخوابی ایذه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
 
به گزارش خوزنیوز؛ نماینده مردم شهرستانهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی  در این جلسه با اشاره به آغاز بکار دوره دهم مجلس شورای اسلامی و تلاش در زمینه های مختلف برای رفع مشکلات حوزه انتخاباتی، از مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه به خاطر پیگیری های دلسوزانه قدردانی کرد و گفت: زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان 200 تختخوابی ایذه را تأمین می کنم.

خادمی در ادامه رفع مشکلات بیمارستان شهدا با انجام تغییرات اساسی و ساماندهی نیروی انسانی را از خواسته ها و انتظارات مردم عنوان نمود.
 
در ادامه معاون فرماندار با تأکید بر اهمیت سلامت در جامعه، از شورای سلامت به عنوان تدوینگر سلامت در جامعه یاد کرد و همچنین از مدیریت شبکه بهداشت و درمان ایذه در خصوص انجام اقدامات موثر طرح تحول نظام سلامت در شهرستان ایذه تقدیر و ابراز امیدواری کرد که کاستی های موجود در بعضی از بخشهای بیمارستان ایذه نیز هرچه سریعتر برطرف گردد.

سپس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه مهمترین اقدامات انجام شده در طرح تحول نظام سلامت را تشریح کرد و گفت: فعال کردن بیمارستان 17 شهریور با ایجاد کلینیک تخصصی، کلینیک های قلب و چشم و 9 تخصص دیگر که ماهیانه پذیرای 16 هزار نفر از همشهریان است، راه اندازی آزمایشگاه مرکزی پارک جنگل و آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی روستایی سوسن و توسعه مرکز همودیالیز و احداث درمانگاه عمومی در بیمارستان شهدا که موجب کاهش بار مراجعه به اورژانس شد، از اقدامات شبکه بهداشت و درمان ایذه در مدت زمان چندماهه گذشته بوده است.

وی در خصوص پروژه هایی که در سال 95 در حال پیگیری و انجام است، اظهار کرد: پروژه ساخت اورژانس بیمارستان شهداء با اختصاص اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال، بلوک زایمان با هزینه 8 میلیارد ریال، ساخت انبار جدید دارویی با هزینه 3 میلیارد ریال و ساخت پلی کلینیک تخصصی در محل قدیم ساختمان شبکه بهداشت در مساحت 2 هزار مترمربع و در سه طبقه با هزینه 30 میلیارد ریال، تجهیز و راه اندازی سایت اداری شبکه بهداشت در جنب ساختمان مرکز بهداشت و خریداری تجهیزات پزشکی با حمایت و پشتیبانی دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مهم ترین اقداماتی است که در حال پیگیری و انجام است.

 محمدپور به دستآوردهای سفر وزیر بهداشت به شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: مجوز ساخت بیمارستان 200 تختخوابی، مجوز راه اندازی دانشکده دولتی پیراپزشکی در ایذه، اخذ مجوز شبانه روزی کردن مرکز بهداشتی درمانی روستایی و ایجاد کلینیک جراحی مغز و اعصاب در شهرستان ایذه اخذ و امور مرتبط در حال پیگیری و ابلاغ جهت اجراء می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه در پایان از خیرین و نماینده مردم شهرستان ایذه در مجلس شورای اسلامی در خواست کرد تا در خصوص اهداء زمینی جهت احداث بیمارستان 200 تختخوابی برای شهرستان ایذه نهایت همکاری را داشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار