تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی سامانه GIS در شهرک‌های صنعتی خوزستان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از اجرای «سیستم اطلاعات جغرافیایی» GIS در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از اجرای «سیستم اطلاعات جغرافیایی» GIS در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

اخلاق محمدیان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 92 درصدی اجرای سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS در استان اظهار کرد: این سامانه برای بارگذاری سراسری زمین‌های شهرکهای صنعتی کشور برنامه‌ریزی شده است، به طوری که متقاضی می‌تواند از داخل خانه و با استفاده از اینترنت زمین موردنظر خود را انتخاب کند.

وی افزود: سامانه تحت وب GIS با هدف دستیابی به یک سیستم جامع جهت ذخیره‌سازی، مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی از قطعات زمین‌های قابل واگذاری، واحدهای صنعتی مستقر و امکانات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

محمدیان تصریح کرد: دسترسی به اطلاعات واحدهای صنعتی و زیرساخت‌های طرح‌های عمرانی و در دسترس بودن آسان آن‌ها برای ارباب رجوع، سرمایه‌گذاران و همکاران ستادی از مزیت‌های این سامانه است.

وی عنوان کرد: همچنین آخرین وضعیت واگذاری در هر شهرک و ناحیه صنعتی از طریق وب سایت این سامانه به نشانی gis.isipo.ir به صورت آنلاین توسط کاربران قابل مشاهده است.

محمدیان بیان کرد: این سامانه امکان مشاهده تعداد، مساحت قطعات واگذاری و باقیمانده مساحت، میزان و تعداد انشعاب آب، برق، گاز مصرفی واحدهای مستقر و تأسیسات عمومی زیربنایی احداثی و باقیمانده را در هر شهرک فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 50 شهرک و ناحیه صنعتی قابل واگذاری، اطلاعات 46 شهرک و ناحیه صنعتی استان در این سامانه بارگذاری شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار