تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دونده خوزستانی پس از پیوستن به تیم عمانی: مسوولان استان به این رشته اهمیت دهند
دونده خوزستانی پس از پیوستن به تیم الاتفاق عمان، گفت: این کشور از امکانات خیلی بالایی برخوردار است و بسیار به ورزشکاران خود اهمیت می دهد
دونده خوزستانی پس از پیوستن به تیم الاتفاق عمان، گفت: این کشور از امکانات خیلی بالایی برخوردار است و بسیار به ورزشکاران خود اهمیت می دهد.

ولید بچیه در خصوص پیوستنش به تیم الاتفاق عمان، اظهار کرد: نزدیک به یک ماه به عمان سفر و در تمرینات این تیم شرکت کردم و در نهایت با تیم الاتفاق برای مدت دو سال قرارداد بستم.

وی بیان کرد: الاتفاق بهترین تیم عمان از نظر کار در هر رشته و از جمله دو و میدانی است و بیشتر بازیکنان ملی پوش عمان نیز در این تیم حضور دارند و مربی آن هم از کشور آمریکا است.

این دونده خوزستانی گفت: امکانات آن جا خیلی بالا و در سطح پیشرفته ای است و بسیار به ورزشکاران اهمیت می دهند و برخلاف ایران، نفرات اول تا ششم این کشور در هر ماده ای، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا تحت نظر مربیان کار کنند و این نشان از اهمیتی است که آن ها به ورزشکاران شان می دهند و همین تفاوت دو و میدانی ایران با کشور عمان است.

وی خاطر نشان کرد: کشور عمان در رشته دو و میدانی خیلی جلو است و رکوردهای دونده های این کشور نیز بسیار خوب است. در مدتی که در این کشور حضور داشتم، در مسابقات جایزه بزرگ عمان شرکت کردم و توانستم در دو 200 متر، عنوان قهرمانی را به دست آورم و نکته جالب این بود که مراسم تقدیر از ورزشکاران برتر و اهدای جوایز آن ها، روز بعد از برگزاری مسابقات انجام شد.

بچیه گفت: با توجه به اینکه هیات دو و میدانی خوزستان وضعیت خوبی ندارد، در حال حاضر ترجیح می دهم در عمان فعالیت خودم را دنبال کنم. امیدوارم مسوولان استان به این رشته مادر اهمیت دهند، چرا که ما دونده های خوبی در استان داریم و فقط باید به آن ها بها داده شود.

وی بیان کرد: درخواست من و سایر ورزشکاران استان این است که هر چه سریعتر رییس هیات دو و میدانی خوزستان مشخص شود.

این دونده خوزستانی با اشاره به برنامه های خوب مربیان خوزستانی برای ورزشکاران استان، گفت: مربیان ما برنامه هایی در سطح بالا به دو و میدانی کاران می دهند و فقط لازم است که مسوولان به مربیان و ورزشکاران اهمیت دهند. خوزستان در دو و میدانی پتانسیل خوبی دارد و فقط باید به آن بها داده شود. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار