تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان:
مسئولان نظام در برخورد با فساد مالی عزمی راسخ دارند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پیام رییس جمهوری در خصوص مبارزه قاطع با فساد مالی و حقوق های نامتعارف را گامی در راستای عدالت اجتماعی توصیف کرد و گفت:همه مسئولان نظام بر برخورد قانونی با این افراد عزمی راسخ دارند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پیام رییس جمهوری در خصوص مبارزه قاطع با فساد مالی و حقوق های نامتعارف را گامی در راستای عدالت اجتماعی توصیف کرد و گفت:همه مسئولان نظام بر برخورد قانونی با این افراد عزمی راسخ دارند.

جلیل مختار روز جمعه افزود:باید افرادی که به استفاده از خلاء قانونی حقوق های نجومی دریافت می کردند برخورد شود و مجلس نیز در این پیوند با دولت همراهی لازم را دارد.

وی اظهار داشت: دریافت حقوق های بالا توسط برخی از افراد باعث ترویج بی عدالتی در جامعه می شود و مجلس نیز در این راستا درصد آسیب شناسی این پدیده شوم و جلوگیری از سوء استفاده قانونی در این خصوص است.

مختار گفت:نمایندگان مردم به همین منظور 14 روز تعطیلی تابستان مجلس را لغو و برای بررسی این مهم و اتخاذ راهکار های لازم و کمک به دولت برای برخورد قاطع با این افراد نشست های خود را پیگیری می کنند.

وی افزود:بررسی قوانین و مقررات و چالش ها و بی عدالتی ها و شناسایی افرادی که حقوق های نجومی دریافت می کردند در دستور کار مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مسئولان نظام از جمله مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری با پرداخت حقوق های نامتعارف و سوءاستفاده از بیت المال توسط برخی از مدیران مخالف هستند و بر برخورد قاطع با این افراد تاکید دارند.

وی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی نیز آماده کمک به دولت برای آسیب شناسی این موضوع و برطرف کردن هر نقص قانونی در این زمینه است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار