تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۵۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:
رفع مشکلات شهرک شماره 5 اهواز پروسه‌ای زمان‌بر است
این شرکت پیگیر حل مسائل و مشکلات این شهرک صنعتی است تا زیرساخت‌های موردنیاز برای فعالیت صنایع فراهم شود که این مساله نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در استان است
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که رفع مشکلات شهرک شماره 5 اهواز پروسه‌ای زمان‌بر است، گفت: این شرکت پیگیر حل مسائل و مشکلات این شهرک صنعتی است تا زیرساخت‌های موردنیاز برای فعالیت صنایع فراهم شود که این مساله نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در استان است.

اخلاق محمدیان اظهار کرد: طبق پیگیری‌های انجام‌شده با شرکت گاز، احداث شبکه گاز این شهرک به مناقصه رفت و پیمانکار آن نیز انتخاب شد. همچنین خط انتقال گاز این شهرک نیز به مناقصه گذاشته خواهد شد تا عملیات احداث آن هر چه سریعتر آغاز شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی پیگیر بحث‌های زیرساختی شهرک صنعتی شماره 5 اهواز است و در خصوص حل مشکل آب نیز، اقدامات لازم انجام گرفته تا زیرساخت‌های مناسب جهت تامین آب موردنیاز این شهرک ایجاد شود.

محمدیان تصریح کرد: این شهرک تمام امکانات و تاسیسات خود را در اختیار شرکت آبفای اهواز قرار داده است تا آب مورد نیاز را از طریق شهرک صنعتی شماره 3 اهواز تامین کند تا به این ترتیب مشکل آب نیز حل شود.

وی گفت: طبق صحبت‌های انجام‌گرفته با شرکت برق، شهرک صنعتی شماره 5 مشکلی در زمینه برق ندارد و برق آن توسط شرکت برق تامین شده است.

محمدیان عنوان کرد: به دلیل عدم صدور مجوزهای زیست‌محیطی و نبود همکاری دستگاه‌هایی که می‌توانند در حل مشکلات این شهرک کمک کنند باعث شده تا روند و پروسه حل مشکلات شهرک صنعتی شماره 5 اهواز نیاز به زمان داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار