تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان :
شرایط و امکانات برای موفقیت نفت مسجدسلیمان مطلوب است
به منظور موفقیت این تیم، اخلاق حرفه‌ای، نظم و انظباط تیمی را به عنوان عاملی مهم در موفقیت تیم دنبال می‌کنم
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با مثبت ارزیابی کردن شرایط و امکانات موجود در مسجدسلیمان گفت: به منظور موفقیت این تیم، اخلاق حرفه‌ای، نظم و انظباط تیمی را به عنوان عاملی مهم در موفقیت تیم دنبال می‌کنم.

سهراب بختیاری زاده با مثبت ارزیابی کردن امکانات و شرایط موجود در مسجد سلیمان اظهار داشت: به منظور موفقیت این تیم اخلاق حرفه‌ای، نظم و دسپلین تیمی را به عنوان یکی از عوامل موفقیت تیم پیگیری و دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه زمان کافی برای تمرینات بدنسازی در اختیار نداریم افزود: اردوی آماده‌سازی نفتی‌ها به مدت دو هفته در تهران برگزار می‌شود و با هدف انجام مناسب تمرینات بدنسازی به 40 تا 45 روز زمان نیاز داریم که با توجه به این مسئله و فرصت کم باقیمانده تا شروع لیگ سعی خواهیم کرد بازی‌های دوستانه زیادی را به منظور آماده‌سازی بیشتر بازیکنان برگزار کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه توافقات اولیه برای جذب و به کارگیری بازیکنان جدید در این تیم انجام شده، بیان کرد: این بازیکنان دریکی از اردوهای آماده سازی این تیم با نفتی‌ها قرار داد خواهند بست.

وی گفت: همچنین آمادگی چند بازیکن از تیم امید نفت مسجد سلیمان برای پیوستن به جمع نفتی‌ها در نظر گرفته شده است.

بختیاری‌زاده در باره صعود این تیم به لیگ برتر بابیان اینکه کارسختی به همراه تیمش پیش‌رو دارد، عنوان کرد: تلاشمان این است که با ترسیم اهدافمان وحمایت هوادران بتوانیم شرایط مطلوبی را بدست آوریم و قطعا نگاه ما صعود به لیگ برتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اخلاق حرفه‌ای، نظم و انظباط تیمی در کنار تلاش و کوشش تنها راه پیشرفت هر بازیکنی است، به پتانسیل بالای فوتبال در مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: مسجدسلیمان در گذشته دارای پتانسیل بالایی در فوتبال بوده و هم اکنون نیز این شهر پتانسیل خوبی را در فوتبال دارا و از خود نشان می‌دهد.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: با وجود فوتبال‌دوستان و هواداران واقعی این تیم، خواسته ما از هواداران این است که از تیم نفت مسجد سلیمان حمایت کنند.

وی نقش مدیریت تیم کادر فنی بازیکنان و هواداران را در موفقیت تیمش مهم دانست و گفت: اگر بخواهیم تیمی موفق داشته باشیم باید همه عوامل تیم در کنار یکدیگر قرار بگیرند و تمامی آنها سعی کنند برحسب وظایفی که دارند وظایف خود را به درستی انجام دهند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار