تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کریم باقری:عابدینی گفت از نیم فصل بیا برایم بازی کن/ نمی دوم تا بقیه از بحران خارج شوند!
کریم باقری می‌گوید: امیدوارم بدرقه دنیزلی هم باشکوه باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارش شده دویدن با تیم هایی که بحران دارند. او که همین حالا هم از تراکتورسازی پیشنهاد دویدن دارد و هم داماش گیلان. وقتی سمت جدیدش را برایش می گوییم ، حسابی می خندد و می گوید:« بابا حالا چند بار هم رفتم دویدم اما این شغلم نیست!»
کریم باقری کاپیتان سابق پرسپولیس که هنوز تکلیفش را مشخص نکرده و هیچ کس نمی داند او مربی می شود یا مدیر ، خودش هم از این شرایط خسته شده البته او منتظر بازگشت کارلوس کروش است تا تکلیفش مشخص شود. آقا کریم با کروش حرف زده و سرمربی تیم ملی به او گفته جایی در کادرفنی برایش در نظر می گیرد. او در این گفت و گو با خبرآنلاین از خودش ، قلعه نویی ، عابدینی ، دنیزلی و کروش گفته است.
شنیدم رفتی تمرینات ماشین سازی. خبری است؟
نه چطور؟
یک خبر رسمی آمده بود که رفتی سر تمرین تیم رسول خطیبی ...
رفته بودم تبریز و با دوستانم رفتیم زمین هندبال . همه جمع شده بودیم که یک دفعه دیدیم تیم ماشین سازی هم آمد برای تمرین . رفتیم و خوش و بش کردیم ، چند دقیقه هم تمرین شان را نگاه کردم اما سریع برگشتم چون باید می رفتم فرودگاه . فقط برای شان آرزوی موفقت کردم.
جریان پیشنهاد امیر چه بوده؟
من تو فرودگاه که بودم ، تراکتورسازی داشت می رفت ترکیه . با آنها روبرو شدم و با امیر سلام و علیک کردیم و چند دقیقه ای با هم حرف زدیم. در حد یک چاق سلامتی ساده بود.
اما قلعه نویی گفته می خواهد در تراکتورسازی باشی و به او کمک کنی!
گفتم که یکی دو دقیقه حرف زدیم اما شایعات زیادی از این حرف ساخته شده. خبر خاصی نیست. قلعه نویی به من لطف دارد. او هر موقع من را می بیند ، از این پیشنهاد ها می دهد.
حرف های قلعه نویی تعارف است دیگر!
نمی دانم تعارف است یا جدی اما همیشه ابراز علاقه می کند ولی هیچ وقت این صحبت ها جدی نبوده ، کلا خبر خاصی نیست.
چرا هر تیمی به بحران می خورد تو دعوت می شوی که بروی کنارشان بدوی؟ انگار شدی مسئول مدیریت بحران تیم ها!
بابا کجا شایعه درست می کنی؟ یکبار فقط این اتفاق در پرسپولیس افتاده.
یکبار نبوده ؛ قبل جام ملتها به کنار تیم قطبی رفتی و با بچه ها تمرین کردی. پارسال برای جام حذفی رفتی کنار تیم دایی ، امسال هم رفتی دو هفته کنار تیم استیلی ، حالا هم که بحث تراکتور است و داماش!
( می خندد) بابا اینجوری هم نبوده که من بدوم تا بحران تیم ها کم شود . فکر می کنم جدی ترینش همین مسئله پرسپولیس بوده اما به قول شما باز هم این اتفاق افتاده. حالا خیلی شلوغش نکن.
چرا یک تصمیم مشخص برای آینده ات نمی گیری؟
چه تصمیمی ؟
مربی بشوی یا مدیر!
حقیقت این است که چند پیشنهاد داشتم اما جوابی ندادم چون منتظر تصمیم آقای کروش هستم. با آقای کروش حرف هایی زدم و دوست دارم بدانم بین من و آقای کروش برای همکاری ، اتفاقی می افتد یا نه.
مشخص هست که چه سمتی در تیم ملی برایت در نظر می گیرند؟
قرار است آقای کروش بیایند و در این باره تصمیم بگیرند و اعلام کنند. من قبل از بازی با بحرین در اردوی تیم ملی با آقای کروش ملاقات داشتم و صحبت هایی بین مان مطرح شد. بگذارید خودشان بیایند و اعلام کنند.
قرار است مربی تیم ملی شوی؟
نه. بحث ما بحث مربیگری نیست. یکسری مواردی بود که درباره اش با هم حرف زدیم و قرار شد آقای کروش درباره آن حرف ها تصمیم گیری کند اما نمی دانم اگر همکاری شکل بگیرد ، چه جایگاه و سمتی خواهم داشت. باز هم می گویم منتظر بازگشت کروش هستم.
دنیزلی هم به پرسپولیس برگشت.
او مربی بزرگی است و فوتبال ما را هم خیلی خوب می شناسد. آن طور که من از تلویزیون دیدم ، مردم و رسانه ها از او استقبال خیلی خوبی داشتند . امیدوارم همان طور که خوش استقبال بودیم ، خوش بدرقه هم باشیم. این طور نباشد که وقتی آمد «به به» بگوییم اما موقع رفتن اگر خدای ناکرده نتایج خوب نبود ، بدرقه بدی برایش داشته باشیم. به طور کلی امیدوارم که آمدنش منشا خیر باشد و توقعاتی که همه از او دارند برآورده بشود ولی تاکید می کنم که این توقعات باید منطقی باشد.
چقدر خوشبینی که او ناجی پرسپولیس شود؟
مطمئنا کارش خیلی سخت است اما نکته مثبت فضای خوبی است که هواداران برایش می سازند. امیدوارم که در استادیوم ها هم به او زمان بدهند . به نظرم اینکه او بتواند تیم را از این شکل و شمایل هم در بیاورد یعنی موفق بوده است اما باید از او توقع منطقی داشت و اجازه بدهیم کارش را انجام بدهد.
راستی این وسط جلسه ای هم با عابدینی داشتی!
ما که همیشه با عابدینی جلسه داریم. با او اول فصل حرف زدیم و مدام همدیگر را می بینیم.
اما این جلسه آخر انگار جدی تر بوده و همراه با بحث کار!
او به من لطف دارد . اول فصل خواستند تا کنار تیم داماش باشم و برای شان بازی کنم . این سری هم گفتند آمادگی داریم که بیایی برای مان بازی کنی اما من تشکر کردم و گفتم نمی توانم.
کلا سرتان خیلی شلوغ است. جای دیگری جلسه نداشتی؟
شما که آمارم را بهتر از خودم داری. مطمئن باش خبری باشد ، تو بی خبر نمی مانی.
:
:
:
آخرین اخبار