تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شوش
فرماندار شوش با اعلام حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان گفت:هیچ گونه محدودیتی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان وجود ندارد
فرماندار شوش با اعلام حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان گفت:هیچ گونه محدودیتی برای سرمایه گذاران بخش  خصوصی در این شهرستان وجود ندارد.

رضا نجاتی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی برای جوانان گفت: نیاز است تا جلسات شورای اشتغال شهرستان به صورت 2 بار در ماه برگزار و دستگاه های ذیربط نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود اقدام کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال گفت: دولت مصمم به راه اندازی وفعال کردن شرکت ها و بنگاه های اقتصادی نیمه فعال می باشند و در این راستا از هرگونه حمایت مالی دریغ نخواهد کرد.

نجاتی در این رابطه بر تسریع در راه اندازی کارخانه قند شوش تاکید کرد و گفت: راه اندازی این کارخانه می تواند در اشتغال و تولید نقش اساسی داشته باشد.

وی گفت: در جهت تولید واشتغال در شهرستان آماده حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم و همه دستگاه ها موظف به همکاری با سرمایه گذاران هستند.

فرماندار شهرستان شوش به وجود بعضی از موانع در جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان اشاره کرد وگفت: باید تمامی محدودیت ها و قوانین دست وپا گیر برداشته شود تا بخش خصوصی با خیال آسوده در جهت سرمایه گذاری در این شهرستان اقدام کند.

نجاتی بر انجام زیرساخت های گردشگری در جهت جذب توریست و اشتغال زایی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد سفره خانه های سنتی،ارائه محصولات تولیدی شهرستان و همچنین استفاده از ساختمان های رها شده در شهر، در جهت ایجاد مکان های اقامتی و تفریحی برای گردشگران داخلی وخارجی اقدام کرد.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوش گفت: اگر نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان تعهد داریم می بایست با اقدام وعمل تلاش کنیم و از هرگونه شعار دادن بی مورد پرهیز کرد.

وی از بخشداران خواست تا با همکاری دهیاران ، شوراهای اسلامی روستاها و مردم نسبت به ارائه طرح های اشتغالزا و کار آفرین برای هریک از روستاهای خود، با هماهنگی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان تلاش کنند.

نجاتی خواستار تشکیل کارگروه ویژه در جهت نظارت و بررسی مصوبات شد و با اشاره به جذب هرگونه نیرو در شرکت های صنعتی شهرستان شوش گفت: مرجع جذب نیرو اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان می باشد که باید در جهت جلوگیری از ضایع شدن حقوق متقاضیان بر اساس اولویت ثبت نام و استفاده از نیروهای بومی صورت گیرد.

وی همچنین از ثبت 326 شغل در سامانه رصد شهرستان شوش از ابتدای امسال خبر داد و گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر 13میلیارد ریال از طریق وام کشاورزی به متقاضیان راه اندازی طرح های کشاورزی پرداخت شده است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: فرماندار شوش ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار