تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان از پروژه مسکن مهر نفت اهواز دیدن کرد
استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران استان از پروژه مسکن مهر دو هزار واحدی نفت اهواز دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت
استاندار خوزستان از پروژه مسکن مهر نفت اهواز دیدن کرداستاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران استان از پروژه مسکن مهر دو هزار واحدی نفت اهواز دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

غلامرضا شریعتی که صبح امروز سه شنبه به شهرستان هفتکل سفر می کند در مسیر خود از پروژه مسکن مهر نفت اهواز دیدن کرد و صبحانه کاری خود را در محل این پروژه به همراه برخی مدیران استانی صرف کرد.

در دیدار معاون عمرانی استانداری خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

پروژه اهواز در قالب ١٠٠ بلوک ٦ طبقه (پنج طبقه مسکونی و یک طبقه پارکینگ) خواهد بود که در هر طبقه چهار واحد طراحی شده و با بهره‌گیری از تسهیلات مسکن مهر برای کارکنان قابل دریافت است.  

واحدهای دو خوابه با احتساب مشاعات حدود ١٣٠ متر و واحدهای سه خوابه نیز حدود ١٥٠ متر خواهند بود.

ساخت اولین پروژه مسکن کارکنان صنعت نفت شامل دو هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در اهواز آغاز شده و این سری از واحدهای مسکونی متناسب با اقلیم منطقه و در دو تیپ دوخوابه و سه خوابه ساخته خواهد شد؛ به ‌طوری که از مجموع دو هزار واحد قرار است یک هزار و ۳۲۰ واحد سه خوابه و ٦٨٠ واحد دوخوابه ساخته شود.

این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۳۸ هکتار که از سوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اختصاص یافت اجرا شد و شامل ۱۰ سایت با کاربری مسکونی بوده که هر سایت شامل ۱۰۰ بلوک و هر بلوک دارای پنج طبقه و هر طبقه دارای چهار واحد است.

این پروژه دارای ۱۰ کاربری آموزشی، پنج کاربری تجاری محله، کاربری پارکینگ، چهار کاربری خدمات و تأسیسات شهری، دو کاربری اداری، دو کاربری ورزشی، دو کاربری درمانی، دو بازار روز، دو کاربری مذهبی و دو کاربری فرهنگی است.

فاز نخست پروژه مسکن مهر نفت اهواز روز شنبه(۲۲ اسفند ۱۳۹۴) با حضور مسئولان وزارت راه و شهر سازی، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شماری از مسئولان دستگاه های اجرایی استان خوزستان و اهواز افتتاح شد. در این مرحله از پروژه ۴۰۰ واحد از مجموع دو هزار واحد مسکن مهر نفت اهواز افتتاح رسمی شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار