تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
مشکلات شوش با حضور استاندارخوزستان بررسی شد
فرماندار شهرستان شوش گفت: در جریان دیدار صورت گرفته با استاندار خوزستان مسائل و مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت
فرماندار شهرستان شوش گفت: در جریان دیدار صورت گرفته با استاندار خوزستان مسائل و مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

رضا نجاتی با اشاره به دیدار اخیر خود با استاندار خوزستان گفت: در این دیدار ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و همچنین ظرفیت های شهرستان شوش در ابعاد مختلف، نیازها و مشکلات در روند اجرای کارهای عمرانی، خدماتی و کشاورزی تشریح شد.

وی ساخت بیمارستان جدید 164 تختخوابی، پل های نظام مافی ، شهید ناجیان و پل چهار راه ورودی شوش، طرح توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع)، زیرساخت های گردشگری،بازارچه مرزی، منطقه ویژه اقتصادی، طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، پرداخت خسارات سیل اخیر به کشاورزان را از مهمترین مسائل مطرح شده در این دیدار عنوان کرد.

وی گفت:شریعتی استاندار خوزستان نیز در این دیدار بر پیگیری و حل مشکلات شهرستان شوش در بخش های مختلف تاکید کرد و دستور اولویت بندی مشکلات این شهرستان به منظور تسریع در رسیدگی به آنها را از سوی استانداری را صادر کرد.

نجاتی گفت:استاندار خوزستان تاکید کرد مشکلات این شهرستان در خور شان مردم شوش باید با همکاری دستگاههای مختلف اجرایی استان پیگیری و حل شوند ضمن اینکه پیگیری لازم برای حل مشکلات فرا استانی شوش نیز انجام می شود.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت و 220 روستا در شمال استان خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار