تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان تأکید کرد:
رتبه اول خوزستان در ترافیک جاده‌ای کشور
شریعتی با اشاره به رتبه اول استان خوزستان در بخش ترافیک جاده‌ای گفت: این استان در این بخش و همچنین حمل و نقل بارهای سنگین استان اول کشور است و بر این اساس باید سرمایه‌گذاری‌های جدی و اساسی انجام شده تا مشکلات رفع شود
استاندار خوزستان گفت: انتظار می‌رود برای سرعت بخشیدن به توسعه و ساخت جاده‌های استان اقدامات بیشتری انجام شود.

غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت جاده اهواز ـ هفتکل در جمع خبرنگاران به اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای کار در استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: این پیشنهاد‌ها در حال بررسی است و تصمیم گیری‌ها در مورد آن انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وجود مشکل در جاده‌های استان افزود: انتظار می‌رود برای سرعت بخشیدن به توسعه و ساخت جاده‌های استان اقدامات بیشتری انجام شود، هر چند که تلاش‌های اداره‌کل راه و شهرسازی نیاز به صورت جدی در حال انجام است.

استاندار خوزستان با تأکید بر رفع نقاط حادثه خیز استان خاطرنشان کرد: دولت برای انجام این طرح‌ها اقدامات خود را انجام داده و برای رفع آن از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

شریعتی با اشاره به رتبه اول استان خوزستان در بخش ترافیک جاده‌ای گفت: این استان در این بخش و همچنین حمل و نقل بارهای سنگین استان اول کشور است و بر این اساس باید سرمایه‌گذاری‌های جدی و اساسی انجام شده تا مشکلات رفع شود.

وی با تأکید بر بهره گرفتن از بنادر و فرودگاه‌های استان در انجام کار‌ها و تردد خاطرنشان کرد: خوزستان به دلیل وضعیت و موقعیت خاص خود وضعیت راه‌ها باید به صورت ویژه مورد توجه واقع شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار