تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۹۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار مینوشهر خبر داد:
تعریف ۱۷ پروژه شهری در مینوشهر
شهردار مینوشهر، از تعریف ۱۷ پروژه شهری در سال ۹۵ در این شهر خبر داد
شهردار مینوشهر، از تعریف ۱۷ پروژه شهری در سال ۹۵ در این شهر خبر داد.

هاشم سیاحی از اجرایی شدن نهضت آسفالت در مینوشهر خبر داد و اظهار کرد: اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر مینوشهر در نظر گرفته شده که از محل آن اقدام به آسفالت کامل منطقه «جبار عبد الامام» با توجه به فراهم بودن زیر ساخت ها در این منطقه شد.

وی توضیح داد: در شهرداری مینوشهر بنا بر حذف موازی کاری و دوباری کاری گذاشته شده است، بر همین اساس با تعیین محل های مورد نظر برای اجرای آسفالت این تصمیم به نهادهایی همچون، برق، آب و فاضلاب، مخابرات و گاز اعلام می شود که اقدام به تکمیل یا فراهم سازی زیر ساخت های خود کرده تا از انجام حفاری پس از آسفالت کردن جلوگیری شود.

شهردار مینوشهر افزود: در زمان فراهم نبودن شرایط نهادهای خدماتی برای ایجاد زیر ساخت ها همچون وجود مشکلات اعتباری، آسفالت منطقه در نظر گرفته شده با قدری تاخیر اجرایی و در صورت تعلل در اجرای حفاری های مورد نیاز از سوی این نهادها، عملیات آسفالت انجام می شود و پس از آن دیگر مجوز حفاری در منطقه آسفالت شده داده نمی شود.

سیاحی با تاکید بر اینکه برای عملیاتی کردن این تصمیم پشتوانه قانونی وجود دارد و موافقت های نهادهای قانون گذار گرفته شده است، از ارائه پیشنهاد اعمال مدیریت واحد شهری در مینوشهر برای هماهنگی بیشتر و کاهش مشکلات احتمالی خبر داد.

وی در ادامه، خبر از تعریف ۱۷ پروژه شهری برای در سال ۹۵ در این شهر را داد و گفت: در این ۱۷ پروژه، بحث المان شهری، حمل و نقل، آسفالت معابر اصلی و فرعی، اصلاح طرح ها هندسی معابر و میادین دیده شده است که با فرا رسیدن سال مالی و همچنی تزریق اعتبارات به ترتیب اولویت اجرایی می شوند.

سیاحی، ارائه خدمات شهری و بحث حمل و نقل را از مهمترین اولویت های شهرداری مینوشهر برای اجرای پروژه های خود در سال جاری برشمرد.

شهردار مینوشهر همچنین به موضوع انهار مینوشهر اشاره کرد و گفت: بحث لایروبی نهرهای در دستور کار شهرداری مینوشهر بوده که تاکنون شش نهر در شهر لایروبی شدند و نهرهای روستاها نیز توسط جهار نصر در حال انجام است.

وی در پایان عنوان کرد: بحث ایمن سازی انهار نیز در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و طرح آن برای تخصیص اعتبار به سازمان منطقه آزاد اروند ارائه شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار