تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۷۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه شهرداری خرمشهر در خصوص همایش فرقه های ضاله در این شهر
شهرداری خرمشهر در خصوص برگزاری همایش ' بررسی فرقه های ضاله ' در این شهر که در فضای مجازی واکنش هایی به دنبال داشت و با برخی حاشیه هایی همراه بود، بیانیه ای منتشر کرد
شهرداری خرمشهر در خصوص برگزاری همایش ' بررسی فرقه های ضاله ' در این شهر که در فضای مجازی واکنش هایی به دنبال داشت و با برخی حاشیه هایی همراه بود، بیانیه ای منتشر کرد.

شامگاه شنبه با انتشار بیانیه ای مبنی بر اینکه شهرداری نقشی در برگزاری همایش بررسی های فرقه های ضاله نداشته است، گفته که شهرداری خرمشهر از موضوع برگزاری و محتوای این همایش بی اطلاع بوده است.

در این بیانیه آمده است:بدون شک در دوران دفاع مقدس پیروان سایر ادیان، هم افق با قاطبه مردم چشم انداز دفع شر دشمن و آزادسازی مناطق اشغال شده دشمن بعثی را پیش روی قرار داده و بی درنگ به خیل عظیم مدافعان کشور پیوسته و با جانبازی و نثار خون خود در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی پرداختند.

در بخش دیگر از بیانیه آمده است:شهرداری خرمشهر همواره بدون تردید احترام گذاشتن به ادیان مصرح در اصل سیزدهم قانون اساسی را وظیفه ذاتی، شرعی و ملی خود می داند.

گفتنی است محمد دوایی فر شهردار خرمشهر فردا طی نامه ای به اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی توضیحات بیشتری را در این خصوص می دهد.

گفتنی است؛ شهرداری خرمشهر با همکاری بسیج دانش آموزی، سپاه و دیگر نهادها همایش بررسی فرقه های ضاله را اواخر هفته گذشته در خرمشهر برگزار کرد.
متن بنرهای این همایش مورد انتقاد فعالان اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شهرداری خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار