تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندارشادگان بر لزوم حضور مسئولان در ادارات تاکید کرد
فرماندار شادگان بر لزوم حضور مسئولان در ادارات مربوطه خود تاکید کرد و گفت: برخی مسئولین ادارات این شهرستان در ادارات خود حضور پیدا نمی کنند و مردم از این وضع گلایه مند هستند
فرماندار شادگان بر لزوم حضور مسئولان در ادارات مربوطه خود تاکید کرد و گفت: برخی مسئولین ادارات این شهرستان در ادارات خود حضور پیدا نمی کنند و مردم از این وضع گلایه مند هستند.

بهروز فرج اللهی ظهر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد، اظهار کرد: ما با هیچ مسئولی تعارفی نداریم و به صورت کتبی به مدیران کل، گزارش عدم حضور مسئولین را منعکس خواهیم کرد.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمایش کردند «مردم ولی نعمتان ما هستند»، باید مورد توجه جدی قرار گیرد. ما هم اکنون در واقع سر سفره مردم نشسته و باید پاسخگوی مردم باشیم.

فرماندار شادگان تصریح کرد: پاسخگویی به مکاتبات و نامه های مردم متاسفانه در برخی از ادارات با تاخیر به این فرمانداری ارسال می شود که باعث ایجاد مشکلات در برنامه های این شهرستان شده است.

وی افزود: نتیجه مصوباتی که در جلسات فرمانداری تشکیل و به دستگاه ها ابلاغ می شود باید در اسرع وقت به فرمانداری منعکس شود و حضور خود شخص مسئولین در جلسات شورای اداری، سلامت، آموزش و پرورش و ترافیک که جلسات بسیار مهم هستند ضروری است.

فرج اللهی در ادامه، با اشاره به فرارسیدن مناسبت اولین اقامه نماز جمعه گفت: بسیاری از مردم شاید در جریان خدمات و زحمات دولت نباشند، در همین راستا تریبون نماز جمعه یکی از محل های بیان خدمات و عملکرد دولت است.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه حلقه اتصال بین مسئولین و اقشار جامعه است که دفاتر ائمه جمعه در طول ۳۷ سال گذشته پناهگاه فقرا و درماندگان چه در مسائل مالی و چه فکری و معنوی بوده است.

فرماندار شادگان در پایان، ایجاد انسجام و وحدت بین اقشار جامعه را نیز از کارکردهای نماز جمعه عنوان کرد و گفت: در جامعه شاید هر صنفی حصاری به دور خود کشیده باشد اما وقتی همه در صف نماز جمعه قرار می گیرند حصارها برداشته می شود و همه در یک صف قرار می گیرند.

امام جمعه بخش دارخوین تعیین شود/ لزوم احداث مصلای جدید شادگان

امام جمعه شادگان، تعیین امام جمعه بخش دارخوین و احداث مصلای جدید نماز جمعه این شهرستان را خواستار شد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی ظهر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان، با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در نظام اسلامی اظهار کرد: نماز جمعه نماد و نمود دکترین حیات طیبه اسلامی بوده و باید بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به نخستین جمعه مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در نظام اسلامی به امامت آیت الله طالقانی در سال ۵۸، عنوان کرد: نماز جمعه عبادتی هفتگی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد بوده که اثرات فردی، معنوی و اجتماعی مختلفی دارد.

امام جمعه شادگان، نماز جمعه را سنگر دین دانست و گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از ولایت، پایداری و بالندگی به آن است و در واقع یکی از بهترین راههای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان حضور گسترده در نماز سیاسی عبادی جمعه است.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: ائمه جمعه مسائل سیاسی روز را اطلاع رسانی می کنند و بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و با جذب بیشتر جوانان، این نسل جامعه را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و نظام در آینده آماده می کنند.

وی با تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در نماز جمعه شادگان، تصریح کرد: اقشار مردم، روسای دستگاه های دولتی و خصوصی خود را عضو اصلی ستاد نماز جمعه بدانند.

حجت الاسلام شرفی احداث مصلای جدید نماز جمعه این شهرستان و همچنین تعیین امام جمعه بخش دارخوین را خواستار شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار