تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوران رکود اروندان به‌ سر رسیده است؛
امضا 300 میلیون دلار قرارداد توسط کشتی‌سازی اروندان
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از امضای بالغ بر 300 میلیون دلار قرارداد توسط شرکت کشتی سازی اروندان در سال 94 خبر داد
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از امضای بالغ بر 300 میلیون دلار قرارداد توسط شرکت کشتی سازی اروندان در سال 94 خبر داد.

مهرداد مظفری در حاشیه بازدید از شرکت کشتی‌سازی اروندان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از پروژه‌های در دست اقدام کارخانه کشتی‌سازی اروندان بازدید به عمل آمد که شرایط را برای این شرکت مثبت ارزیابی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین گزارشی از پروژه‌های به اتمام رسیده در این شرکت ارائه شد که نشان می‌دهد دوران رکود در این کارخانه کاملا به سر آمده است.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی وضعیت شرکت کشتی‌سازی اروندان را پس از دوران رکودی که بر آن حاکم شده بود خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: جذب سرمایه گذار از سوی این شرکت به منظور تکمیل انواع شناور در مدت گذشته قابل تحسین است.

مظفری تصریح کرد: اقدامات اعتماد ساز و اجرایی مدیران کشتی‌سازی اروندان این نوید را می‌دهد که با حمایت صندوق توسعه صنایع دریایی کشور از پروژه‌های این شرکت، تأثیر بسزایی در اشتغال‌زایی در منطقه از خود به جای بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  امضای حدود 300 میلیون دلار قرارداد ساخت انواع شناور در سال 94، این نوید را می‌دهد که آینده درخشانی در انتظار اقتصاد و اشتغال منطقه است، همچنین این کارخانه می‌تواند روی کمک‌های صندوق توسعه صنایع دریایی کشور حساب ویژه‌ای باز کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار