تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۲۷۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شریعتی در بازدید از شهرک‌های صنعتی اهواز تاکید کرد؛
اولویت خرید ادارات بايد تولیدات داخل استان باشد
وظیفه ما حمایت از تولیدات داخل استان است تا با موظف کردن ادارات استان برای خرید از داخل، به توسعه خوزستان و ایجاد اشتغال کمک کنیم
استاندار خوزستان گفت:‌ وظیفه ما حمایت از تولیدات داخل استان است تا با موظف کردن ادارات استان برای خرید از داخل، به توسعه خوزستان و ایجاد اشتغال کمک کنیم.

اولویت خرید ادارات بايد تولیدات داخل استان باشد
 
غلامرضا شریعتی روز سه شنبه، 29 تیرماه در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شماره 3، 4 و 5 اهواز اظهار کرد:‌ ما از واحدهای تولیدی حمایت و تمام ادارات را موظف می‌کنیم تا اولویت خریدشان از واحدهای تولیدی درون استان باشد.

وی افزود:‌ امیدواریم مساله خرید از تولیدکنندگان داخلی در استان انجام بگیرد تا شاهد توسعه خوزستان در زمینه‌های مختلف باشیم.

شریعتی ادامه داد: ‌از تمام طرح‌های خوب و توانمند در استان حمایت می‌کنیم تا واحدهای تولیدی بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

وی با بیان این‌که ‌هدف بازدید از شهرک‌های صنعتی، پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها است، گفت: با حضور کنار این واحدها دلگرمی به آن‌ها می‌دهیم تا از اهمیت فعالیتشان در استان و کشور مطلع شوند و خود را برای تولیدات بیشتر آماده کنند و با روحیه مضاعف به تولید بپردازند.

استاندار خوزستان تصریح کرد:‌ به دنبال فراهم‌کردن بستری مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی در استان هستیم تا این واحدها بتوانند با مشکلات کمتری نسبت به گذشته فعالیت کنند.

شریعتی افزود:‌ به دلیل رکودی که در اقتصاد کشور به وجود آمده بود، صنعت استان به تبع آن دچار مشکلات و رکود شد که اکنون می‌توان با تلاش این رکود را جبران کرد زیرا این مساله با پیگیری‌های حاکمیتی قابل انجام است تا مشکلات هر چه سریعتر حل شوند و ما آمادگی کامل داریم تا به این مسائل ورود کنیم.

وی بیان کرد: ‌تعداد واحدها و صنایعی که در استان فعال هستند بیش از میانگین تعداد واحدهای فعال در سایر استان‌ها است و این مساله به دلیل حمایت صنایع بزرگ و بالادستی از صنایع کوچک و پایین دستی در استان است که امیدواریم این حمایت‌ها افزایش یابد.

شریعتی در جریان بازدید از شرکت فولاد پایا اهواز که در شهرک شماره 3 مستقر است طی تماس با بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب از وی خواست تا مساله عدم خرید از تولیدات درون استان توسط این شرکت را پیگیری کند.

استاندار خوزستان در بازدید از شهرک‌های صنعتی شماره 3 و 4 و 5 اهواز از واحدهای تولیدی فولاد پایا، چاپخانه نشر فرهنگ، پیشگام پلاست، تایید صنعت آسیا، بهسازان جنوب و شرکت مهندسی افسان بازدید کرد و در جریان مشکلات و دغدغه‌های این واحدهای تولید قرار گرفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار